Jump to content
Joriz

Update policy: Verplichte leeftijdscontrole

GTAForum.nl hanteert reeds lang een adviesleeftijd van 18 jaar en ouder. Dit is dezelfde adviesleeftijd als die Pan European Game Information aan de spellen uit de Grand Theft Auto reeks gegeven heeft. Vanaf vandaag gaan we deze leeftijd actief controleren. Het is nu dan ook voor iedereen die van GTAForum gebruik wil maken noodzakelijk om aan te tonen dat hij of zij meerderjarig is en/of toestemming heeft om GTAForum te gebruiken.

De leden wordt verzocht om bij dit formulier aan te geven of je meerderjarig bent, en zo niet, of je toestemming hebt om dit forum te gebruiken. In geval van het laatste is motivering noodzakelijk. We realiseren ons dat deze methode niet waterdicht is, maar we willen jullie vragen het formulier naar waarheid in te vullen. Inzendingen worden opgeslagen en kunnen wanneer nodig worden opgevraagd. Wanneer achteraf blijkt dat de ingezonden toestemming niet blijkt te kloppen, zal er worden ingegrepen.

Voor vragen, van zowel leden en hun ouders, kun je terecht bij onze algemene voorwaarden. Contact kan worden opgenomen via PB met een van de admins of per e-mail naar webmastermail.gif.

Update: 2 april 2008

Voor de mensen die het nog niet door hadden. Het was gister 1 april. Een heleboel zijn dus weer in onze grap gestonken waarbij vele hun leeftijd bij het formulier hebben ingezonden. Een compleet verslag van de grap en de mensen die er zijn ingetrapt kan je hier vinden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Hij is wel leuk, alleen jammer dat ik het grootste deel van het forum niet meer kan zien, mijn postvak vol zit en de blogs niet meer te bereiken zijn. :cry:

Edit: En ik ben ook nog gedegradeerd tot Superlid! :cry::puh:

Bewerkt: door Flying Dutchman

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij is wel leuk, alleen jammer dat ik het grootste deel van het forum niet meer kan zien, mijn postvak vol zit en de blogs niet meer te bereiken zijn.

Zorg dan voor toestemming van je ouders. Dan word je namelijk weer terug gezet naar de goede groep.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar Joriz, schat. Ik heb toch hem nog een keer ingevuld met dat ik 18 jaar ben! En het werkt niet XD

Alles wordt nu handmatig gecontroleerd op echtheid.

Binnenkort gaat alles ook door een automatisch controle systeem heen die is verbonden met DigiD (overheidssysteem) waarbij wordt gecontroleerd of alles echt klopt. Het DigiD systeem wordt pas over een paar weken geintergreerd aangezien dit de afgelopen dagen bij testen nog problemen gaf. Dus zodra dit wel goed werkt gaat het systeem zo goed als direct werken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Pff dit wordt altijd maar aangehaald

zelfs PatrickW heeft gezegd dat dit geen grap is en tot dat er minstens vannacht om 0.00 geen 1 april staat in de hoofdpost of in een moderator post dan zijn jullie dik int zak gezet wat gaan jullie dan doen met je "revolutie" :duh:

Het is 1 April, geloof je zelf wat je zegt. :puh:

man tot 0.00 vannacht geloof ik dit want later kunnen ze geen 1 april zeggen dan is het pas een slechte grap

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar Joriz, schat. Ik heb toch hem nog een keer ingevuld met dat ik 18 jaar ben! En het werkt niet XD

Alles wordt nu handmatig gecontroleerd op echtheid.

Binnenkort gaat alles ook door een automatisch controle systeem heen die is verbonden met DigiD (overheidssysteem) waarbij wordt gecontroleerd of alles echt klopt. Het DigiD systeem wordt pas over een paar weken geintergreerd aangezien dit de afgelopen dagen bij testen nog problemen gaf. Dus zodra dit wel goed werkt gaat het systeem zo goed als direct werken.

Oh, leuk. IK vind dit echt een prachtsysteem waarom krijgen minderjarigen hun naam niet in kleine lettertjes? Ik wil dat mijn naam is roze komt?. :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Naam lid:Fiegel5

Elektronische handtekening lid: Fiegel Onder De Loep producties[]][][

Naam ouder/verzorger: Fiegel143

Elektronische handtekening ouder: FiEgEl143

Dit geld toch wel hé?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

nou jongens van de crew.. gaan jullie nog zeggen 1APRIL KIKKER IN JE BIL.. of word het een 1 april verlengsnoer grap..:\.. :puh: en dat met die digiD is persoonlijke informatie waar jij niet bij mag komen.. goed geprobeert dus.. ;):puh:

en.. moderators.. jullie lopen te zeggen dat de leden op moeten houden met: oeh het is een 1 april grap.. maar jullie hadden de reacties allang verwijdert als ze het nog een x zouden zeggen;);p

nee jongens ik trap er niet in.. ehh eigenlijk wel.. want k had m ingevuld zonder verder na te denken dat het 1 april is:P.. haha ik vond het wel een goeie..

Laterz

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

digiD is persoonlijke informatie waar jij niet bij mag komen

DigiD geeft ons toegang tot een speciale API waarbij verder geen persoonlijke gegevens worden verzonden. Hij geeft zeg maar alleen het antwoord WAAR of ONWAAR terug, maar dat is een beetje lastig om uit te leggen want het is allemaal zeer technisch.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog een vraag:

Hoe maak in je godsnaam een digitale handtekening? Dat hebben jullie niet erbij gezet voor de ''domme'' internetters onder ons ;)

Is een naam al goed of moet ik iets in Paint krabbelen?

Bewerkt: door BeatboxGamer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een elektronische handtekening is niets meer dan je naam... :puh: Afijn, Joriz lult uit zijn nek, zoals ik al zei, rustig wachten, dan kunnen we morgen weer lekker alles uithalen wat we willen. Bessef echter wel dat er bepaalde mensen zijn die dit niet erg kunnen waarderen... Zoizo is het onzin dat Joriz info van DigiD zou krijgen, met antwoorden als WAAR of ONWAAR. Dit is simpelweg klinklare onzin, met je technische praat :7 Afijn, iedereen snapt ook wel dat dit een grote grap is, alleen jammer dat het geen grap is waar je eventjes om lacht en vervolgens kunt vergeten... Jammer.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...