Jump to content
Joriz

Update policy: Verplichte leeftijdscontrole

GTAForum.nl hanteert reeds lang een adviesleeftijd van 18 jaar en ouder. Dit is dezelfde adviesleeftijd als die Pan European Game Information aan de spellen uit de Grand Theft Auto reeks gegeven heeft. Vanaf vandaag gaan we deze leeftijd actief controleren. Het is nu dan ook voor iedereen die van GTAForum gebruik wil maken noodzakelijk om aan te tonen dat hij of zij meerderjarig is en/of toestemming heeft om GTAForum te gebruiken.

De leden wordt verzocht om bij dit formulier aan te geven of je meerderjarig bent, en zo niet, of je toestemming hebt om dit forum te gebruiken. In geval van het laatste is motivering noodzakelijk. We realiseren ons dat deze methode niet waterdicht is, maar we willen jullie vragen het formulier naar waarheid in te vullen. Inzendingen worden opgeslagen en kunnen wanneer nodig worden opgevraagd. Wanneer achteraf blijkt dat de ingezonden toestemming niet blijkt te kloppen, zal er worden ingegrepen.

Voor vragen, van zowel leden en hun ouders, kun je terecht bij onze algemene voorwaarden. Contact kan worden opgenomen via PB met een van de admins of per e-mail naar webmastermail.gif.

Update: 2 april 2008

Voor de mensen die het nog niet door hadden. Het was gister 1 april. Een heleboel zijn dus weer in onze grap gestonken waarbij vele hun leeftijd bij het formulier hebben ingezonden. Een compleet verslag van de grap en de mensen die er zijn ingetrapt kan je hier vinden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Maar Joriz, schat. Ik heb toch hem nog een keer ingevuld met dat ik 18 jaar ben! En het werkt niet XD

Alles wordt nu handmatig gecontroleerd op echtheid.

Binnenkort gaat alles ook door een automatisch controle systeem heen die is verbonden met DigiD (overheidssysteem) waarbij wordt gecontroleerd of alles echt klopt. Het DigiD systeem wordt pas over een paar weken geintergreerd aangezien dit de afgelopen dagen bij testen nog problemen gaf. Dus zodra dit wel goed werkt gaat het systeem zo goed als direct werken.

Whahahahahahaha, Joriz, echt een grapjas jij. :schater: Ik denk dat zo'n 98% van dit forum wel doorheeft dat het om een 1 april grap gaat, dus bespaar jezelf alsjeblieft de moeite om zulke posts te typen man, is zonde van je tijd. :$

Als jullie de leden écht willen laten flippen, zou 't een idee zijn om dit minderjarige gedoe morgen ook nog even door te laten gaan. Dan hebben veel leden zoiets van: ''WAAAAAAAAAAAT, HET IS DUS TOCH GEEN 1 APRIL GRAP, BOEHOEEEEEEE, HEEL MIJN GTAFORUM-CARIERRE NAAR DE KLOTEN!! :cry: :cry: :cry: :cry: '' Maar zal helaas toch wel niet gebeuren, aangezien 1 april grappen op GTAForum meestal echt stoppen op 2 april.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Whaha, toen ik net 't forum opzette zag ik al die titel staan en vermoedde ik een 1 april-grap. Zo te zien is er niets minder waar :puh: Wel een goeie, moet ik zeggen hoor.

Meld je 'ns gauw minderjarig, jij! :t

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet je wat, ik heb opeens besloten, dat ik het wel geloof. Ik heb contact opgenomen met DigiD, en zij hebben het verhaal van Joriz bevestigd, tot mijn grote spijt. Er bestaat inderdaad zo'n systeem, helaas. Tja, ik ben minderjarig, dus dan vrees ik dat er niets anders voor mij opzit, dan het forum te verlaten. Ik hoopte nog op een goede afloop, maar Joriz heeft gelijk, het is het begin van het kwartaal, dus een perfecte tijd om dit te vertellen. Helaas was dat ook net 1 april, vette pech dus, want niemand geloofde het.

Afijn, ik ben dus genoodzaakt dit forum te verlaten. Ik denk dat ik me wat meer ga richten op modden en dergelijke. Ik verwacht dat meer mensen dit uiteindelijk zullen doen. Hoe dan ook wens ik het gtaforum en zijn leden nog veel succes toe, nu vele leden zullen moeten vertrekken.

Natuurlijk ben ik nog via MSN bereikbaar, maar kom niet met berichten van 'probeer terug te komen' want dat heeft geen zin.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer is de grap afgelopen, het is niet bepaald leuk meer.... :N Ik heb een Gang waar ik ook op moet letten.

Nogmaals het is geen grap! Zorg gewoon voor toestemming van je ouders dan kan je weer overal posten.

Ik begin het idee te krijgen dat wij GM+ beter een andere datum hadden kunnen kiezen om deze wijziging door te voeren aangezien een deel van de leden nu denken dat het om een 1 april grap gaat.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de grap best wel lollig. Alleen jammer dat het nu overduidelijk is! :( Overigens viel me op dat verscheidene SL/MLeden gedegradeerd zijn. Maar de moderators niet. Uit recent onderzoek blijk dat 7 van de 13 moderators niet ouder dan 18 jaar zijn. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik begin het idee te krijgen dat wij GM+ beter een andere datum hadden kunnen kiezen om deze wijziging door te voeren aangezien een deel van de leden nu denken dat het om een 1 april grap gaat.
Klopt, je had het een dag eerder moeten doen, niet op de dag zelf. Desalniettemin vind ik deze quote wel erg grappig :puh: Bewerkt: door Preddy

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar de moderators niet. Uit recent onderzoek blijk dat 7 van de 13 moderators niet ouder dan 18 jaar zijn. :puh:

Nogmaals. Als je toestemming van je ouders hebt komt je weer terug in je originele rang. Zo goed als alle moderators hebben toestemming. Op de mensen die dit nog moeten regelen wachten we nog even aangezien het natuurlijk dom is om in die tussentijd moderators te missen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar de moderators niet. Uit recent onderzoek blijk dat 7 van de 13 moderators niet ouder dan 18 jaar zijn. :puh:

Nogmaals. Als je toestemming van je ouders hebt komt je weer terug in je originele rang. Zo goed als alle moderators hebben toestemming. Op de mensen die dit nog moeten regelen wachten we nog even aangezien het natuurlijk dom is om in die tussentijd moderators te missen.

vind het erg spijtig voor de meesten en waarschijnlijk zal dit forum verliezen lijden :(

maar ja wat ze allemaal niet doen met die leeftijd ratings het is niet om aan te zien =X

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...