studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 PS2-bezitters krijgen een PS3 plus Grand Theft Auto IV voor 299 euro De prijsverlaging voor de Xbox 360 van twee weken geleden is er natuurlijk gekomen om de Xbox 360 de aantrekkelijkste console te maken voor een next-genloze gamer die aankomende maand ook wil gaan genieten van Grand Theft Auto IV. De PlayStation 3 moet natuurlijk volgen, maar tot een prijsverlaging is het tot op heden nog niet gekomen. Wel hebben Sony Computer Entertainment en Take-Two Interactive gisteren op de aandeelhoudersvergadering van Sony bekend gemaakt met een speciale regeling te komen. Gamers die namelijk een PlayStation 2 (Slimline of normaal) met daarbij Grand Theft Auto III óf Grand Theft Auto: Vice City óf Grand Theft Auto: San Andreas in hun bezit hebben, kunnen de PlayStation 3 met Grand Theft Auto IV met fikse korting aanschaffen. Ga jij tussen 29 april en 30 juni 2008 naar de winkel en laat je daarbij je aankoopsbewijs van je PS2 en bovenstaande games zien, dan kost het PS3+GTA IV pakket slechts 299 euro, in plaats van de 465 euro die je zou moeten betalen wanneer je niet van deze korting gebruik kan maken. Mensen die al een PlayStation 3 hebben, kunnen helaas niet gebruik maken van deze actie. Daarnaast is het ook mogelijk om de console en spellen zelf mee te nemen, waarbij het serienummer van de consoles gebruikt zal worden ter authenticatie. Mensen die hun bonnetjes niet hebben bewaard kunnen dus toch van deze actie gebruik maken. Volgens Sony en Take-Two worden alle winkeliers op dit moment ingelicht over deze speciale actie, die wereldwijd geldt. Er zijn geen uitzonderingen; [...] if a store sells both the PlayStation 3 and Grand Theft Auto IV, it'll participate in this special offer. No exceptions. Hoeveel geld met deze deal is gemoeid, is onduidelijk. Waarschijnlijk draagt Sony een bepaald bedrag af aan Take-Two per Grand Theft Auto IV-game die op deze manier wordt verkocht. http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/ps2_...hp?action=voted
profile Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Is wel cool voor de mensen die gta IV persé willen. Je doet natuurlijk winst.Maar ik ben toch blij met m'n 60G want diegene die men verkoopt zal waarschijnlijk een 40G zijn,uiteindelijk zullen het enkel de GTA gamers zijn die op het aanbod zullen ingaan.Want zij zijn diegene die Gta III,Vice City en Sanandreas ook hebben. Leuk idee. Bewerkt: 1 april 2008 door profile
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ja, het is 40 GB want 60GB is uitverkocht in de winkel.
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ja, het is 40 GB want 60GB is uitverkocht in de winkel. idd, kan je geen vice city, III of an andreas spelen (alleen op ps2 dan nog) maar leuke actie!
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dus waarschijnlijk zal spellen van ps3 meer verkocht dan x-box 360 door die actie. GTA IV kan nieuwe record verbreken voor meeste spellen verkocht.
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik heb mijn ps2 +deze spellen 2 weken geleden verkocht...Omdat ik dan nu eind april een ps3+gta IV kan kopen Hier ben ik niet zo blij mee....Maarja leuk voor degene die hun ps2+deze spellen nog beziten.
philip14 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat ik die ga halen Is het trouwens geen 1 april grap? Bewerkt: 1 april 2008 door philip14
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Jongens toch het is 1 April, dit keer was ik er gelukkig niet ingetrapt. Er zit ook geen bevestiging van Rockstar bij, leuk geprobeerd gamersnet.
Dastard Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Jongens toch het is 1 April, dit keer was ik er gelukkig niet ingetrapt. Er zit ook geen bevestiging van Rockstar bij, leuk geprobeerd gamersnet. Ging ik juist ook zeggen
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat we vandaag een nutteloze GTA dag krijgen , iedereen zal wel fake nieuws gaan posten Bewerkt: 1 april 2008 door Kai-ShockWave
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Lol en ik geloofde het eerst Allenmaal mensen gaan voorschut staan bij winkels:P Met een bonnetje dat ze voor 300 euro een ps3+gta IV willen bestellen Tis wel een goeie Ben blij dat het een grap is want ik had me ps2 net weg gedaan
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Waarom denken jullie dat grapje want het is 1 april? Als het is waar dan is wel game over
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 als je daar in geloofd ben je echt niet goed wijs, het is geen kerst hoor dat je cadeautjes krijgt maar het is 1 april
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Waarom zal zij grapje halen op gamesnieuws? Als de mensen geloven en doen de bon enzo dan is boos en kunnen klacht geven.
bassiebas6 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Waarom zal zij grapje halen op gamesnieuws? Als de mensen geloven en doen de bon enzo dan is boos en kunnen klacht geven. Nee je kan niet klagen want er is geen bevestiging van rockstar. Maar geloof mij nou maar dat het wel een 1 april grap is.
Recommended Posts