oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Het zou wel grappig zijn als het nu wel waar zou zijnXD.
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Wel mooie prijsverlaging maar nog veel te duur. Ik heb liever mijn PC'tje van 2000 gigabyte dan een of andere klote playstation met 40 gigabyte. Ik wacht rustig op de PC versie
L-Yah Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Morgen maar zien, of het echt of niet echt is.
Swiggers Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) als je daar in geloofd ben je echt niet goed wijs, het is geen kerst hoor dat je cadeautjes krijgt maar het is 1 april Ik heb anders mijn PS3 wel voor kerst gekregen xD Bewerkt: 1 april 2008 door swiggers
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Waarom zal zij grapje halen op gamesnieuws? Als de mensen geloven en doen de bon enzo dan is boos en kunnen klacht geven. Kan je toevallig ook normaal nederlands schrijven of heb je een splaakgeblek
js007 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 het zou niet eerlijk zijn voor de ps3 bezitter die ook een ps2 hebben
studio dewolf Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik schijf Nederlands maar zinsbouw is mijn probleem want ik ben doof. Dat is geen grapje van 1 april.
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Het zou ook niet eerlijk zijn en daarom is het dus ook de allergrootse onzin (1 april grap)
js007 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Het zou ook niet eerlijk zijn en daarom is het dus ook de allergrootse onzin (1 april grap) het is waar wat studiodewolf zegt
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Was wel leuke actie geweest maar 300 is wel erg weinig
Swiggers Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Wat is het toch weer een lolbroek. Ik heb al genoeg 1 april grappen vandaag gehoord
GTA_XP Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hahaha, kan dr toch niet drin trappen want ben geen Pleesteesjion3 of iksboksdriezestig bezitter Leuke onzintroep van de dronken site
b4rtsimps0n Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hoe kan het ook anders Wie heeft ook nog in godsnaam een bonnetje van GTA 3? Dat is uit 2001! Als je dus toen je ps2 had gekocht en GTA 3, dan zou je die bonnetjes sowieso al niet meer hebben, want het bonnetje van spellen gooi je meestal weg als er niks mis mee is, en die van de ps2 is ook niet meer echt nodig omdat de garantie al lang verlopen is
East Coast Crip Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 mja Sony mag wel eens een speciale actie voorbereiden voor trouwe playstation kopers...lijkt me een logische actie nochtans waardoor ze de "misschien" massale overstap van playstation spelers naar Xbox vermijden... Ik bezit enkel een PS2, voor mij is het simpel als GTA IV uitkomt koop ik de xbox omdat die ook de extra episodes aanbied, voor 299 € blijf ik bij Sony playstation omdat ik die console meer gewend ben....
Recommended Posts