Bobbejaan1000 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 In almelo is er een winkel die al om middernacht open gaat om GTA4 te verkopen. leuk maar ik woon in amsterdam ? iemand een alternatief voor mij ? Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik woon ook bij amsterdam(oostzaan) Maar je kunt toch ook gewoon s'morgens vroeg gaan.In amsterdam heb je veel winkels die GTA IV verkopen dus ik zou me niet druk maken. En anders vraag je het toch gewoon bij de winkels die hem gaan veropen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat zal heus ook wel in Amsterdam gebeuren Reageren
Adren4Line Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 K denk het ook wel. Maar ik had ook een vraagje. Ik heb Gta besteld bij bol.com. Maar hij komt om 11.00 s' avonds uit. Nu is mijn vraag: Krijg ik hem dan nog op dinsdag of op woensdag? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 K denk het ook wel. Maar ik had ook een vraagje. Ik heb Gta besteld bij bol.com. Maar hij komt om 11.00 s' avonds uit. Nu is mijn vraag: Krijg ik hem dan nog op dinsdag of op woensdag? Om 11 uur s' avonds welke datum? Als dat op 29ste is dan krijg je hem 30ste Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ja dat dacht ik ook a; Maar waar staat dat dat ie pas 11:00 uit komt op bol.com? Bol.com zal wel gwn de game op 28ste krijgen en op de bus doen zodat je hem de 29ste hebt (is meestal zo daar) Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Een gast uit me klas had ook een spel op bol .com besteld en die kreeg hem ook gewoon de dag dat hij uitkam hoor. Wel iets in de middag dacht ik maar wel gewoon op de release. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Een gast uit me klas had ook een spel op bol .com besteld en die kreeg hem ook gewoon de dag dat hij uitkam hoor. Wel iets in de middag dacht ik maar wel gewoon op de release. Klopt Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Lijkt mij onnodig om hem op zo een tijdstip te gaan halen sochtends is ie er ook echt wel hoor Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Lijkt mij onnodig om hem op zo een tijdstip te gaan halen sochtends is ie er ook echt wel hoor Als een winkel om 12 uur snachts open gaat en jij komt pas de volgende morgen om 9 uur aankakken zijn ze allang uitverkocht hoor Reageren
steintje Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ik woon in hardenberg, vlakbij almelo een halfuurtje rijden maar ik koop hem toch bij de mediamarkt. Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ik woon in hardenberg, vlakbij almelo een halfuurtje rijden maar ik koop hem tochbij de mediamarkt. Mijn opa en oma wonen in hardeberg ik kom er ook wel eens. Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Als de mediamarkt nou ook zon stunt zou doen, dan zou ik er zeer zeker bij zijn. Lijkt me wel leuk om zon gekte eens mee te maken Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik ga er zonder meer van uit dat er ook in Amsterdam winkels zullen zijn die rond middernacht open zijn om GTA IV te verkopen. En anders zorg je dat je om 22 uur 27 in de trein zit. Amsterdam CS, spoor 14B Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.