Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik ga er zonder meer van uit dat er ook in Amsterdam winkels zullen zijn die rond middernacht open zijn om GTA IV te verkopen. En anders zorg je dat je om 22 uur 27 in de trein zit. Amsterdam CS, spoor 14B Dikke Ghetto buurt man s' avonds in damso Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Lijkt mij onnodig om hem op zo een tijdstip te gaan halen sochtends is ie er ook echt wel hoor Als een winkel om 12 uur snachts open gaat en jij komt pas de volgende morgen om 9 uur aankakken zijn ze allang uitverkocht hoor denk ik niet. Spellen geraken niet snel uitverkocht hoor (heb ik toch nog nooit meegemaakt) Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Lijkt mij onnodig om hem op zo een tijdstip te gaan halen sochtends is ie er ook echt wel hoor Als een winkel om 12 uur snachts open gaat en jij komt pas de volgende morgen om 9 uur aankakken zijn ze allang uitverkocht hoor denk ik niet. Spellen geraken niet snel uitverkocht hoor (heb ik toch nog nooit meegemaakt) Bij de meeste spellen is dat gewoon jah, maar op IV ?? Wahah daar moet je snel bij zijn. Want er is een enorme run op IV. Ik denk dus dat er die ochtend niet één GTA IV spel meer te kopen is. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 De winkels krijgen die spellen wel weer binnen hoor Maarja,daar willen we niet op wachten toch?? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Lijkt mij onnodig om hem op zo een tijdstip te gaan halen sochtends is ie er ook echt wel hoor Als een winkel om 12 uur snachts open gaat en jij komt pas de volgende morgen om 9 uur aankakken zijn ze allang uitverkocht hoor denk ik niet. Spellen geraken niet snel uitverkocht hoor (heb ik toch nog nooit meegemaakt) GTAIV is enorm populair en wordt helemaal kapot gehypt, dit forum is heus niet de enige waar enorm veel GTA fans zitten. Iedereen zit al maanden te wachten op deze game, het gaat daar echt wel storm lopen om 12 uur 's nachts Reageren
Tsirapo Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ja daar bennek het mee eens ben ook altijd bang dat om 9.00 's morgens 29 april ze al uitverkocht zijn nog voor ze opnieuw open gaan xD Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 IK heb het bij nog geen enkel GTA deel gehad dat die uitverkocht was, die lui weten heus wel hoeveel ze er in moeten kopen hoor. als die er bij de een niet is dan loop je naar de volgende winkel, Reageren
killerbee Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 toen ik gta sa voor de ps2 wou kopen op de release was die hier in tilburg toch overal uitverkocht op 1 winkel na. maarja dit jaar ga ik voor zeker dus heb hem maar bij bol.com besteld daar heb ik ook al een paar keer gehad dat ik een spel 1 dag voor de release binnenkreeg Reageren
Draycott Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Game mania zal ook een nacht verkoop houden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Game mania zal ook een nacht verkoop houden. Zkr, die doen dat wel vaak Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Was dat in Nijmegen maar. Reageren
steintje Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ik woon in hardenberg, vlakbij almelo een halfuurtje rijden maar ik koop hem tochbij de mediamarkt. Mijn opa en oma wonen in hardeberg ik kom er ook wel eens. dat is toevallig. Reageren
FireFighter Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 K denk het ook wel. Maar ik had ook een vraagje. Ik heb Gta besteld bij bol.com. Maar hij komt om 11.00 s' avonds uit. Nu is mijn vraag: Krijg ik hem dan nog op dinsdag of op woensdag? Ik heb GTA ook besteld bij bol.com ik denk dat je hem op woensdag krijgt (en ik ook op woensdag ) Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Kennen mensen nog meer grote game winkels in nederland ?? Die open gaan om 00:00 uur Bewerkt: 1 april 2008 door Online. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.