~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Nee sorry ik ken niet de openingstijden van alle winkels in nederland uit mijn hoofd Reageren
Racingfreak Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Eingelijk een nuteloos topic. Als je niet middennacht daar die winkel in Almelo wil, moet je gewoon tot de volgende dag wachten. Simpel zat. Reageren
krikkie Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Mediamarkt eindhoven gaat maandag om middernacht 12 uur open voor een kwartier het schijnt dat ze er zoveel hebben dat je zeker niet mis pakt ook zal de prijs goedkoper zijn dan de normale winkel prijs greetz Krikkie Dit is GEEN 1 april grap Bewerkt: 2 april 2008 door krikkie Reageren
Joriz Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Als je gereserveerd hebt neem ik aan dat er gewoon een exemplaar voor je ligt en dat je die net zo goed in de ochtend of middag kan halen. Reageren
profile Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik kan het game toch al op 26 April spelen. Daar ben ik trots op.Maar voor mensen die gta IV echt willen is het leuk als je zo 's morgens naar de winkel kan lopen en dan heb je hem als eerste.(dat denk je dan ).Natuurlijk zullen er in Amsterdam,Rotterdam,Brussel,Leuven overal winkels open zijn.Dus don't panic.Je moet niet zoveel hopen hoor.Ik kocht ooit eens als eerste een game en ik kwam in de shop en het was al uitverkocht. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Profile waarom heb jij hem al op 26april wil ik ook Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Mediamarkt eindhovengaat maandag om middernacht 12 uur open voor een kwartier het schijnt dat ze er zoveel hebben dat je zeker niet mis pakt ook zal de prijs goedkoper zijn dan de normale winkel prijs greetz Krikkie Dit is GEEN 1 april grap Hmm, zal eens even mn connecties checken of dat ook zo het geval is van MM te Heerlen. Mocht dat zo zijn, dan ga ik ervoor Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Bij mij wordt ie gewoon thuisbezorgt, en als ie dan 1 dag later komt vind ik niet super erg..., hoewel.... (valt 29 april eigelijk in de meivakantie??) Reageren
FireFighter Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 In almelo is er een winkel die al om middernacht open gaat om GTA4 te verkopen. leuk maar ik woon in amsterdam ? iemand een alternatief voor mij ? Ja, Je kan GTA IV alvast bestellen op www.bol.com. Daar kost ie €65,00 en je heb het op 29 april in je brievenbus gedaan. ik heb het al gedaan. Maar ik ken geen winkels die om 00:00 open zijn Groetjes,Thegtaman Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Pre order kit FTW. Dan heb je niet al dat gezeiks, met vroeg opstaan, laat naar winkels gaan, enz. Reageren
T-Bone7 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Mediamarkt eindhovengaat maandag om middernacht 12 uur open voor een kwartier het schijnt dat ze er zoveel hebben dat je zeker niet mis pakt ook zal de prijs goedkoper zijn dan de normale winkel prijs greetz Krikkie Dit is GEEN 1 april grap En weet je ook hoe duur die daar dan gaat worden? Reageren
T-Bone7 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Bij mij wordt ie gewoon thuisbezorgt, en als ie dan 1 dag later komt vind ik niet super erg..., hoewel....(valt 29 april eigelijk in de meivakantie??) Ja dan is het al meivakantie Reageren
LangeDraak Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik ga gewoon de 29ste 's ochtends naar de winkel om er 1 te halen... Ik heb het vermoeden dat ook de winkeliers weten wat voor hype dit is en dat deze er wel goed voor inkopen... Ik maak me er in ieder geval niet zo druk om Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 in Brugge gaat de Game Mania ook gewoon open om 00:00. Maarja, ik mag dat tog niet van mijn ouders... :D Reageren
knny Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik heb hem bij de Freerecordshop besteld online en het scheelt dat bij mij de TNT altijd tussen 09:00 en 10:00 komt. Dus erg lang hoef ik ook niet te wachten;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.