7nightwing7 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Mediamarkt eindhovengaat maandag om middernacht 12 uur open voor een kwartier het schijnt dat ze er zoveel hebben dat je zeker niet mis pakt ook zal de prijs goedkoper zijn dan de normale winkel prijs greetz Krikkie Dit is GEEN 1 april grap Hmm, zal eens even mn connecties checken of dat ook zo het geval is van MM te Heerlen. Mocht dat zo zijn, dan ga ik ervoor Update: MM eindhoven is volgens mij de enige dan. Andere MM wisten van niets............ Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 iemand een winkel rond de buurt van leeuwarden waar ze IV verkopen die ook om 00.00 open gaat? Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 iemand een winkel rond de buurt van leeuwarden waar ze IV verkopen die ook om 00.00 open gaat? Mischien Hotbit... Maar weet ik niet zeker, hun website is offline. Mischien eventjes een belletje plegen. Reageren
greyfox_ninja Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Ik heb de special edition van GTA IV besteld bij gameshop-twente in enschede. Vandaag heb ik ze gebeld om te vragen of ik zeker GTAIV heb op de release en of ze ook aan een midnight release doen. Ze vertelde mij ten eerste dat ze heel veel exemplaren binnen kregen en dat ik al helemaal niet bang hoefde te zijn aangezien ik de zevende persoon op de lijst was die de special edition heeft gereserveerd. ook zeiden ze dat ze s'nachts open gaan maar maar nog niet weten waar ze de games gaan verkopen. Gewoon in de winkel of bij Go planet ( entertainmentpark bij het arke stadion in enschede ). Ze zouden me bellen wanneer het besloten zou zijn. Bewerkt: 14 april 2008 door greyfox_ninja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.