DIDIO! Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Hey ik heb gezien dat Darkai de pokemon is van de nachtmerie van de jongen en Cresselia maakte hem wakker uit zijn nachtmerie maar het probleem is ik heb darkai niet hoe vang je hem leg het me uit alvast bedankt! Bewerkt: 1 april 2008 door DIDIO! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Darkrai vang je door met Action Replay DS een cheat te doen dat je bij de pokemonmarkt een ticket krijgt om met de boot naar het geheime eiland van Darkrai te gaan, helaas is Action Replay niet meer verkrijgbaar op internet. Hopelijk weet je nu meer. Reageren
DIDIO! Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Hey srry dat ik dit vraag maar krijg ik er dan ook nog een darkai bij het zit zo ik wil men pokedex vol en ik wil legendarische pokemons (ps: ik heb wifi) alvast bedankt Bewerkt: 1 april 2008 door DIDIO! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat moet geen probleem zijn, alleen heb ik zelf nog geen Wifi. Dat komt omdat wij een nieuw modem hebben gekocht, en daar moet ik eens rustig naar kijken om dat te instaleren. Reageren
DIDIO! Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 hey echt waar bedankt ik respecteer uw aandacht echt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.