vice Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Hallo zoals de titel al zegt zoek ik tips voor de missie "Cesar Vialpando" . Ik probeerde het al een aantal keer , maar ik weet niet hoe je geld selecteert(lol). En als ik dan iets heb geselecteert(weet niet wat) ben ik steeds te laat. Heeft iemand dus tips voor deze missie? . Ps: Als het echt niet lukt neem ik wel een SaveGame , maar ik wil graag ook eens zelf winnen Lol . Bewerkt: 1 april 2008 door vice Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Met de pijltjes op je numpad rechts aan je toetsenbord voer je de auto bewegingen uit, het geld besvestig je door op spatie of Enter te klikken. Het is een kwestie van goed timen, succes met de missie Cesar Vialpando! Reageren
vice Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Met de pijltjes op je numpad rechts aan je toetsenbord voer je de auto bewegingen uit, het geld besvestig je door op spatie of Enter te klikken. Het is een kwestie van goed timen, succes met de missie Cesar Vialpando! Ow dus je moet dus eigenlijk niet de pijltjes gebruiken maar de cijfertjes? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Inderdaad, 8 is omhoog 2 is omlaag 4 is naar links en 6 is naar rechts. Normaals succes met de missie Cesar Vialpando! Bewerkt: 1 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
vice Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Inderdaad, 8 is omhoog 2 is omlaag 4 is naar links en 6 is naar rechts. Normaals succes met de missie Cesar Vialpando! En is 3 dan bv schuin naar rechtsonder? Sorry voor de vragen maar ik wil hem graag uitspelen(De Missie) . Als ik niks meer zeg ben ik het waarschijnlijk uitproberen , ik zeg straks dan wel als het lukt. Bewerkt: 1 april 2008 door vice Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Combinaties zoals bijvoorbeeld links omhoog doe je door 8 en 4 tegelijk in te drukken op je numpad. En rechts omhoog doe je door 8 en 6 op je numpad tegelijk in te drukken, succes! Reageren
vice Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Het lukte me al om score binne nte halen lol , maar altijd wat te weinig . Bij het pijltje "Omhoog" lukt het nooit , wat moet je voor die gebruiken dan? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Voor het pijltje omhoog gebruik je het cijfer 8 op je numpad, probeer goed te timen. Dus net voordat het cirkeltje in het midden van het pijltje is op de juiste toets drukken, als je dat doet komt er good ( goed ) te staan. En als je dat langer doet komt er perfect te staan, succes! Reageren
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik weet niet of je het al kan maar ik zou proberen of terwijl op het ritme te letten van de muziek, er komen namelijk een paar sounds in die het gemakkelijker maken voor de timing. Of je zet je geluid gewoon af, dan kan je je niet storen aan een pijltje dat op een ander moment dan verwacht er is. Hopelijk lukt het (of is het al zo), maar dan schrijf ik dit voor degenen die deze hulp nog nodig hebben PS: Kijk niet te veel naar de vrouw Reageren
steintje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 je kan het ook veranderen in het menu Reageren
listerstorm Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Als de bewegingen niet werken kan je bij options-controller setup-redifine controls kijken bij special up-down-left-right welke keys ingestelt zijn, als dat niet 2,4,8,6 zijn kan je ze best wel zo instellen. Wat het ook makkelijker maakt om te winnen is een laag bedrag inzetten, ik heb al gemerkt als je $1000 inzet komen de pijltjes veel sneller na elkaar en is je tegenstander moeilijker te verslaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.