errie Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) ff een vraagje(alweer). als ik een server open bij sa-mp of mta opstart dan krij ik dit: ett iemand hoe je dit oplost?? en het gebeurd ook als ik gewoon gta opstart. Bewerkt: 1 april 2008 door errie Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik denk dat je een verkeerde versie van GTA San Andreas hebt. Download eens dit programmaatje, een patch. Deze patch zorgt ervoor dat je weer kan modden met GTA San Andreas, want met jouw versie kan dit vermoedelijk niet. Dit komt door een modificatie (verder ga ik hier niet op in, is onnodig en mag niet). Hoe dan ook, download de patch. Start hem daarna op en druk een paar keer op 'Next'. Voer nu je GTA San Andreas-locatie in. Standaard staat er al de locatie die standaard ingevoerd staat bij de installatie, als je die gebruikt: gewoon laten staan. Anders klik je op 'Bladeren...' en zoek je je GTA San Andreas locatie op. Druk weer een paar maal op 'Next' en de patch doet z'n werk. Eenmaal klaar doet hij 't en kan jij MTA en SA-mp spelen. Succes en veel plezier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.