Jump to content

Chiliad Challenge missie

Recommended Posts

Geplaatst:

waar ergens op mount chiliad vind je de Chiliad Challenge missie,ik vin die namelijk niet :?

Geplaatst:

Die bevind zich bovenop de berg (vlakbij de geparkeerde camper die er staat). Op het hoogste vlakke gedeelte. Vandaar uit loopt er een pad naar beneden en aan het begin van het pad zie je de marker. Die er overigens (dacht ik) alleen staat tussen 07.00 en 17.00 uur. Bij die marker kun je alle 3 de Chiliad missies achter elkaar doen.....

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet precies boven op de berg zijn... als je er bent moet je alleen de berg nog op dat best lang kan duren, het beste is met motor dat gaat wat sneller... op de top staat een fiets en een camper zoals GTA-Sheep al zei, alleen kun je de missie alleen doen tussen 7:00 en 18:00, de fiets zal er altijd staan ook buiten die tijden!

Hier heb je een kaartje:

naamloosuf8.th.png

Blauw is waar de fiets staat en groen is waar je de berg op moet gaan...

Alvast succes met de drie missie's boven op de MT!

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:
Je moet precies boven op de berg zijn... als je er bent moet je alleen de berg nog op dat best lang kan duren, het beste is met motor dat gaat wat sneller... op de top staat een fiets en een camper zoals GTA-Sheep al zei, alleen kun je de missie alleen doen tussen 7:00 en 18:00, de fiets zal er altijd staan ook buiten die tijden!

Hier heb je een kaartje:

naamloosuf8.th.png

Blauw is waar de fiets staat en groen is waar je de berg op moet gaan...

Alvast succes met de drie missie's boven op de MT!

kaartje is te klein maar toch bedankt :tu:

Ik heb hem gehost met Imageshack misschien is er iemadn om me daarmee te helpen :7

De berg ligt tenminste helemaal link-onderin

Bewerkt: door hackman

ik heb gekeken maar die caravan staat toch beneden van die berg :? want boven vind ik die missie niet

Die bevind zich bovenop de berg (vlakbij de geparkeerde camper die er staat). Op het hoogste vlakke gedeelte. Vandaar uit loopt er een pad naar beneden en aan het begin van het pad zie je de marker. Die er overigens (dacht ik) alleen staat tussen 07.00 en 17.00 uur. Bij die marker kun je alle 3 de Chiliad missies achter elkaar doen.....

ik heb gekeken op die tijdstip maar vind ik spijtig genoeg niet :?

Bewerkt: door -Matthijs-
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk-knop".
Geplaatst:

Ik heb even een gemaakt, hopelijk is deze wel goed :duh:

naamloosrb1.th.jpg

Veel succes ermee...

Bij wit moet je de berg op...

bij rood moet ergens de fiets staan...

Op de kaart zie je bruine weggetjes die naar de rode stip gaan daar moet je overheen...

Geplaatst:
Ik heb even een gemaakt, hopelijk is deze wel goed :duh:

naamloosrb1.th.jpg

Veel succes ermee...

Bij wit moet je de berg op...

bij rood moet ergens de fiets staan...

Op de kaart zie je bruine weggetjes die naar de rode stip gaan daar moet je overheen...

dus je moet eigenlijk op die fiets stappen om de missie te starten :Y en heb je ook geen missie op een sanches (ps de kaart is goed)

Geplaatst:
dus je moet eigenlijk op die fiets stappen om de missie te starten :Y en heb je ook geen missie op een sanches (ps de kaart is goed)

Ja, je moet op de fiets stappen, tussen 07:00 en 17:00, en zul je de Chilliad challenge starten. Er zijn géén missies op de Sanchez. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...