gtafreak_124 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 waar ergens op mount chiliad vind je de Chiliad Challenge missie,ik vin die namelijk niet Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Die bevind zich bovenop de berg (vlakbij de geparkeerde camper die er staat). Op het hoogste vlakke gedeelte. Vandaar uit loopt er een pad naar beneden en aan het begin van het pad zie je de marker. Die er overigens (dacht ik) alleen staat tussen 07.00 en 17.00 uur. Bij die marker kun je alle 3 de Chiliad missies achter elkaar doen..... Reageren
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Je moet precies boven op de berg zijn... als je er bent moet je alleen de berg nog op dat best lang kan duren, het beste is met motor dat gaat wat sneller... op de top staat een fiets en een camper zoals GTA-Sheep al zei, alleen kun je de missie alleen doen tussen 7:00 en 18:00, de fiets zal er altijd staan ook buiten die tijden! Hier heb je een kaartje: Blauw is waar de fiets staat en groen is waar je de berg op moet gaan... Alvast succes met de drie missie's boven op de MT! Bewerkt: 1 april 2008 door hackman Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Je moet precies boven op de berg zijn... als je er bent moet je alleen de berg nog op dat best lang kan duren, het beste is met motor dat gaat wat sneller... op de top staat een fiets en een camper zoals GTA-Sheep al zei, alleen kun je de missie alleen doen tussen 7:00 en 18:00, de fiets zal er altijd staan ook buiten die tijden!Hier heb je een kaartje: Blauw is waar de fiets staat en groen is waar je de berg op moet gaan... Alvast succes met de drie missie's boven op de MT! kaartje is te klein maar toch bedankt Reageren
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Ik heb hem gehost met Imageshack misschien is er iemadn om me daarmee te helpen De berg ligt tenminste helemaal link-onderin Bewerkt: 1 april 2008 door hackman Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) ik heb gekeken maar die caravan staat toch beneden van die berg want boven vind ik die missie niet Die bevind zich bovenop de berg (vlakbij de geparkeerde camper die er staat). Op het hoogste vlakke gedeelte. Vandaar uit loopt er een pad naar beneden en aan het begin van het pad zie je de marker. Die er overigens (dacht ik) alleen staat tussen 07.00 en 17.00 uur. Bij die marker kun je alle 3 de Chiliad missies achter elkaar doen..... ik heb gekeken op die tijdstip maar vind ik spijtig genoeg niet Bewerkt: 2 april 2008 door -Matthijs- Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk-knop". Reageren
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik zal nog wel een kaartje maken... Reageren
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik heb even een gemaakt, hopelijk is deze wel goed Veel succes ermee... Bij wit moet je de berg op... bij rood moet ergens de fiets staan... Op de kaart zie je bruine weggetjes die naar de rode stip gaan daar moet je overheen... Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb even een gemaakt, hopelijk is deze wel goed Veel succes ermee... Bij wit moet je de berg op... bij rood moet ergens de fiets staan... Op de kaart zie je bruine weggetjes die naar de rode stip gaan daar moet je overheen... dus je moet eigenlijk op die fiets stappen om de missie te starten en heb je ook geen missie op een sanches (ps de kaart is goed) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 dus je moet eigenlijk op die fiets stappen om de missie te starten en heb je ook geen missie op een sanches (ps de kaart is goed) Ja, je moet op de fiets stappen, tussen 07:00 en 17:00, en zul je de Chilliad challenge starten. Er zijn géén missies op de Sanchez. Reageren
cj101 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 je valt ook snel van de berg af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.