RVdolf Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) hallo als ik het img programma wil gebruiken moet je eerst vervolgens stap drie op de map staan van gta en op eigenschappen klikken en daar alleen-lezen uitvinken nu ik doe dat en open img tools en het werk niet ik ga weer naar eigenschappen van de map van gta wat blijkt alleen-lezen van het bestand is weer aangevinkt kunnen jullie mij helpen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234 Bewerkt: 1 april 2008 door RVdolf Reageren
K.O. Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat hoort zo, dat het weer opnieuw automatisch aangevinkt is. Echter zou het nu wel moeten werken. Je kunt proberen om het nog eens uit te vinken, op Toepassen en op OK te klikken. Als dat niet werkt, ligt het waarschijnlijk aan iets anders. Wat is precies de foutmelding die je krijgt wanneer je met IMG Tool werkt? Reageren
RVdolf Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat hoort zo, dat het weer opnieuw automatisch aangevinkt is. Echter zou het nu wel moeten werken. Je kunt proberen om het nog eens uit te vinken, op Toepassen en op OK te klikken. Als dat niet werkt, ligt het waarschijnlijk aan iets anders. Wat is precies de foutmelding die je krijgt wanneer je met IMG Tool werkt? unable to find dir file gta.dir Reageren
K.O. Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Kwestie van zoeken: Klik of Klik. Waarschijnlijk heb je IMG Tool 1.3 of iets dergelijks. Download de meest recente versie, 2.0, en het probleem schijnt verholpen te zijn. Bekijk anders nog eens welke SA versie je hebt. Als dit 2.0 is, downgrade 'm met de patch die hier in de downloaddatabase staat. Bewerkt: 1 april 2008 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.