Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo

als ik het img programma wil gebruiken moet je eerst vervolgens stap drie op de map staan van gta en op eigenschappen klikken en daar alleen-lezen uitvinken nu ik doe dat en open img tools en het werk niet ik ga weer naar eigenschappen van de map van gta wat blijkt alleen-lezen van het bestand is weer aangevinkt

kunnen jullie mij helpen

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234

Bewerkt: door RVdolf
Geplaatst:

Dat hoort zo, dat het weer opnieuw automatisch aangevinkt is. Echter zou het nu wel moeten werken. Je kunt proberen om het nog eens uit te vinken, op Toepassen en op OK te klikken. Als dat niet werkt, ligt het waarschijnlijk aan iets anders. Wat is precies de foutmelding die je krijgt wanneer je met IMG Tool werkt?

Geplaatst:
Dat hoort zo, dat het weer opnieuw automatisch aangevinkt is. Echter zou het nu wel moeten werken. Je kunt proberen om het nog eens uit te vinken, op Toepassen en op OK te klikken. Als dat niet werkt, ligt het waarschijnlijk aan iets anders. Wat is precies de foutmelding die je krijgt wanneer je met IMG Tool werkt?

unable to find dir file

gta.dir

Geplaatst: (bewerkt)

Kwestie van zoeken: Klik of Klik.

Waarschijnlijk heb je IMG Tool 1.3 of iets dergelijks. Download de meest recente versie, 2.0, en het probleem schijnt verholpen te zijn. Bekijk anders nog eens welke SA versie je hebt. Als dit 2.0 is, downgrade 'm met de patch die hier in de downloaddatabase staat.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...