Jump to content

GTA SA stopt halverwege het opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb GTA SA nieuw gekocht in de winkel en geinstalleerd, maar als ik hem opstart en het laatste scherm met al die plaatjes van de karakters uit het spel in beeld komt gaat hij ineens weer terug naar windows en stopt het spel zonder foutmelding. mijn computer voldoet wel aan de minimum systeemeisen. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Geplaatst:

Heb je na de instalatie dingen veranderd? Dus bijvoorbeeld mods? Dat zou het probleem kunnen zijn, haal de mods er eens af als dat zo is door GTA San Andreas te verwijderen en opnieuw te instaleren. Want als GTA San Andreas aan de minimale eisen voldoet en net nieuw is kan het probleem niet aan je computer liggen lijk mij, in ieder geval succes! ;)

Geplaatst:

Misschien savegames gedownload? Als je dat doet, en je hebt een verkeerde versie dan krijg je ook problemen. Kijk eens hoe groot het bestand 'script.img' is. Dit bestand vind je in de map 'data\script'. Deze twee mappen staan in je GTA San Andreas map. Dit is niet 'GTA San Andreas User Files', maar de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Kijk eens hoe groot het is. Is hij 568 kB groot? Je hebt V1. Is hij 562 kB groot? Je hebt V2. Download hier savegames voor V1, en hier voor V2. Succes! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...