Kaneda1 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 wat kan ik nog meer zeggen? ik heb SA + me video kaart + directX 9.0c allemaal opnieuw geïnstalleerd... niets heeft geholpen alvast bedankt! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Je moet een hogere versie dan 9.0 hebben, zoals 10.0 ofzo Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Je moet een hogere versie dan 9.0 hebben, zoals 10.0 ofzo ik heb altijd al 9.0c gebruikt.. nooit problemen mee gehad misschien ligt het aan Gostown mod? D: misschien heeft die mod een hogere versie nodig? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Als je er nooit problemen mee hebt gehad, Dan moet het haast wel aan je Mod liggen, Haal hem er eens uit. Misschien helpt dat Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Als je er nooit problemen mee hebt gehad, Dan moet het haast wel aan je Mod liggen, Haal hem er eens uit. Misschien helpt dat ^ is nog een probleem dat ik krijg PS: heb de mod eruit gehaald, nog steeds hetzelfde probleem... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Probeer die er eens opnieuw te installeren, Je kan die hier downloaden: Precies Hier!, En zet hem in: Start, Deze Computer, Harddisk C, WINDOWS, System 32. Succes! Hij staat hier, In system 32: Bewerkt: 1 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) nu wil me spel niet opstarten EDIT: ik kan vreemd genoeg niet die bijlage downloaden ik heb em er in staan.... Bewerkt: 1 april 2008 door Kaneda1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.