profile Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Ik ben op zoek naar alle hidden packages.Maar hidden package nr. 34 (aan de Calahan Bridge) hangt enorm hoog. Zo hoog dat ik dus een PCJ-600 nodig heb om er te geraken. Het kwam voor me enorm goed uit dat er in portland.Op de hoek aan chinatown.Daar zou er normaal gezien eentje moeten staan.Je hoort me al aankomen. "Ik vind de PCJ-600 niet" Weten jullie meer hierover ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Probeert eens een blokje om te lopen en te kijken of de PCJ er dan wél staat. Veel succes emt de USJ. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 je kan beter een manchez nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 hij het huis van salvatore staat er een en het is niet ver ( met binnen weggetjes ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Dankje Js007. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.