Jump to content

Hunter


mr.crazypunky.

Recommended Posts

heey.

crazy punky hier.!

oke, ik heb in vice city de laatste missie van vercetti estate (dus 'Keep your friends close').

maar de Hunter staat toch in de leger basis.

ik heb niet cammagaddon gehaald maar hij staat er steeds.

al heb ik 86 pakaages.

is dit een nieuw glitch of een fout door mij.

Vragen?

vertel maar mij de vragen.

see ya

Bewerkt: door mr.crazypunky.
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is volgens mij geen glitch of bug, ik heb juist hetzelfde meegemaakt. Kijk even naar deze post die ik vroeger nog gemaakt heb. ;)

Je krijgt een Hunter als je de 100 Hidden Packages hebt gevonden óf de storyline hebt uitgespeeld. Speel je eerst de storyline uit, dan krijg je een Hunter. Verzamel je daarna 100 HP's, dan krijg je niets, buiten de geldsom. Zelfde geldt voor het omgekeerde.

Heb je daarna de 100 % gehaald, dan krijg je de 2de Hunter.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast is de plaats waar de Hunter het eerst spawnt niet te bepalen. Als hij eerst in Fort Baxter's Airbase spawnt dan spawnt hij daarna onderin het eerste eiland op de helipad. Spawnt hij eerst op de helipad dan spawnt de tweede Hunter vanzelfsprekend in het Fort.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is volgens mij geen glitch of bug, ik heb juist hetzelfde meegemaakt. Kijk even naar deze post die ik vroeger nog gemaakt heb. ;)
Je krijgt een Hunter als je de 100 Hidden Packages hebt gevonden óf de storyline hebt uitgespeeld. Speel je eerst de storyline uit, dan krijg je een Hunter. Verzamel je daarna 100 HP's, dan krijg je niets, buiten de geldsom. Zelfde geldt voor het omgekeerde.

Heb je daarna de 100 % gehaald, dan krijg je de 2de Hunter.

Dat betekent dus dat je beter eerst 100 packages kan gaan zoeken, en daarna pas de storyline uitspelen?

Of begrijp ik het verkeerd? anders ga ik zo snel ff packages zoeken, want ik heb de storyline bijna uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is volgens mij geen glitch of bug, ik heb juist hetzelfde meegemaakt. Kijk even naar deze post die ik vroeger nog gemaakt heb. ;)
Je krijgt een Hunter als je de 100 Hidden Packages hebt gevonden óf de storyline hebt uitgespeeld. Speel je eerst de storyline uit, dan krijg je een Hunter. Verzamel je daarna 100 HP's, dan krijg je niets, buiten de geldsom. Zelfde geldt voor het omgekeerde.

Heb je daarna de 100 % gehaald, dan krijg je de 2de Hunter.

Dat betekent dus dat je beter eerst 100 packages kan gaan zoeken, en daarna pas de storyline uitspelen?

Of begrijp ik het verkeerd? anders ga ik zo snel ff packages zoeken, want ik heb de storyline bijna uitgespeeld.

Neen hoor. Je krijgt een Hunter als je de storyline uitgespeeld hebt of je de 100 HP's hebt verzameld. Bij de 100 % krijg je de 2de. Maakt dus niet uit of je eerst de storyline uitspeeld of eerst de HP's verzameld.

Met de storyline uitspelen bedoel ik 'Keep Your Friends Close' uitspelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...