Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Welke cheat zou jij maken voor GTA San Andreas? Spreekt allemaal voor zich
Kloep Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik zou een code maken waarbij je onsterfelijk wordt, dus ook voor helicopters en ontploffende voertuigen. Volgens mij is die er namelijk nog niet.
Basssss Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik zou een cheat maken die je alleen tijdens een (sub)missie kan gebruiken. Namelijk dat je die missie dan gelijk haalt met Mission Passed!.
cj101 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 of dat de politie met elkaar gaat vechten
Ottoman 47 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat CJ niet gespiert is, maar dat hij een dikke vette macho is ! OTTO
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat CJ niet gespiert is, maar dat hij een dikke vette macho is !OTTO Vette Macho? er bestaad een code voor spieren maar ook een code waarmee de balk met fat helemaal vol word...
Kloep Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dat CJ niet gespiert is, maar dat hij een dikke vette macho is !OTTO Vette Macho? er bestaad een code voor spieren maar ook een code waarmee de balk met fat helemaal vol word... een beetje een BigSmoke
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dan doe je de code voor spieren en dik maken
vice Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Lol ik zou een cheat maken waarbij , als een missie echt niet lukt dat je naar de volgende missie kunt of naar de vorige lol. Zo hoef je geen Save Games te downloaden en kan je gewoon verder spelen . (De beloning kan je dan maar 1 keer krijgen of zo lol) .
DaBeast Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Lijkt me niet echt een topic waar ergens op slaat, ofwel is dit een eigen 1-april grap. In bijde gevallen gaat het topic op slot dus.
Recommended Posts