Sonny-The-Pilot Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Heey, hier kan je je singature posten, als je bv: *Een nieuwe hebt gemaakt *Een singature wilt laten showen *Je mooiste/beste Maar, er zijn wel wat regels: *Niet iemand pesten met hem/haar singature! *Niet iemand afkraken *Niet meer dan 5post per dag om spam tegen te gaan *Geen seks, blote mensen etc.! Dit was het wel zo een beetje, ik post zometeen mijne. Ik heb er 1maar die gebruik ik voor een wedstrijd waar nog neimand aan meedoet Bewerkt: 1 april 2008 door Sonny-The-Pilot
RonaldVC Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Sorry, maar hier is feitelijk de hele Showroom voor bedoeld. Om je creaties te showen, en ze te laten beoordelen/raten. Daarnaast hebben we ook nog het Rate de Signature boven je, waar je één maal per dag je huidige signature kan laten raten. Dit topic heeft geen echte meerwaarde dus, vandaar dat ik het topic maar op slot zet. Topic locked. Vragen of opmerkingen? Mijn pb-inbox staat altijd open.
Recommended Posts