Reffie2 Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Door een fout in het spel zijn alle voertuigen bij mij wit. Ik snap echt niet hoe dat komt. Ik heb gelezen over die patch, heb die patch ook met succes geïnstalleerd maar nog steeds zijn alle voertuigen wit. Ik vind dit enorm irritant. Ik heb zelfs het spel gekocht, ik had namelijk eerst een illigale versie. Ik heb Vice City geïnstalleerd vanaf de orginele cd's, ik heb een van de nieuwste driver voor mijn 3d kaart(geforce 2). Al mijn andere spellen doen het gewoon goed dus ik denk niet dat het aan mijn 3d kaart licht. Heeft iemand ook te maken gehad met zo'n soort probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Heb je dit probleem al vanaf de instalatie, of heb je GTA VC nog eerst zonder dit probleem gespeeld? Er is al eens een soortgelijk probleem gepost op dit forum, toen was echter slechts één skin van een voetganger wit, en dit kwam waarschijnlijk door de instalatie van een mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Inderdaad ja, heb je geen Mods/Skins/Trainers gedownload? Als het zo is; raad ik je aan om GTA Vice City opnieuw te installeren. Of weet je wat, installeer hem gewoon opnieuw, dan moet het wel lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Zet eens een plaatje neer, dat maakt het nog duidelijker Zoals hun al zeiden kan het komen door mods/trainers/skins, dus ja.. Installeer maar opnieuw.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reffie2 Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 (bewerkt) Ik heb geen mods voor Vice City geïnstalleerd en ook nooit geprobeerd. Het probleem begon toen mijn moederbord was vervangen. Mijn oude moederbord was stuk dus hebben we er een nieuwe in laten zetten. Toen ik weer vice city ging spelen waren alle voertuigen ineens wit. Ik heb vice city al meer dan 4 keer opnieuw geïnstalleerd en ook die patch maar het probleem is er nog steeds. Ik weet niet hoe je plaatjes in je post moet zetten. Het moet via een url maar dan moet ik die plaatjes op internet zetten. Ik weet niet echt hoe dat moet. Ik kan wel die plaatjes naar jullie toe sturen via e-mail zodat jullie ze kunnen bekijken en eventueel op internet zetten. Bedankt voor jullie hulp. Bewerkt: 4 februari 2005 door Reffie2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Plaatjes uploaden? Makkie! Als je Vice City speelt en je wilt iets laten zien druk je op de knop ergens bovenaan; PRINT SCRN' als je het gedrukt hebt moet je naar paint gaan en bewerken plakken. Daarna ga je naar deze site en ga je het uploaden. Let wel op als je het opslaat dat het op de JPG/ JPEG/ GIF staat enzo. Dan zoek je effe de juiste img. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reffie2 Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Hier volgen de plaatjes Plaatje 1 Plaatje 2 Plaatje 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 volgens mij is dit een code dat alle auto wit worden en als je dat een keer heb gedaan en dan heb opgeslagen dan kunne de auto's wit blijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Ja volgens mij is het een code :blink: Maar dan wel ééntje die niet op sites staat want ik heb wel eerst gechekt natuurlijk voordat ik iets post Dus ik denk dat je dan een nieuwe code heb uitgevonden Is het bij al je andere save games ook zo vaag? Ik vind eigelijk het witte niet echt lelijk Maarja.. Het is ook niet leuk als je geen andere kleuren hebt hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Als het een code is was dat wel bekend... Dus dat is het niet... Ik denk dat hij de kleur van de Vehicles uit zijn maps heeft verwijderd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Ik denk dat hij de kleur van de Vehicles uit zijn maps heeft verwijderd... Maar hij heeft het ook opnieuw geínstalleert dus ik denk niet dat het daardoor komt. Maar ik vindt dit wel vaag hoor!! Ik bedoel; het kan echt geen code zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Of hij houdt ons voor de gek of er is iets flink mis met zijn PC... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reffie2 Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Ik hou jullie niet voor de gek. Ik heb 20 euro voor dit spel betaald. Er is niks mis met mijn pc want bij andere spellen komt dit probleem niet voor. Ik heb het spel vaak opnieuw geïnstalleerd, andere save games getest en ben opnieuw begonnen maar nog steeds blijven die voertuigen wit. Ik heb de kleurenbestanden weg gehaald maar ze kunnen ook per ongeluk niet aanwezig zijn. Hoe kan ik dit controleren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Als je het opnieuw heb geinstallerd dan moet het probleem weg zijn, dus ligt het aan je PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Ik zie dat je een geforce 2 hebt , hoeveel MB heb je ? Issie overcloacked ? Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.