Lantyz Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Bizar... De skins zin niet weg, maar alleen de witte worden gebruikt. :huh: Kijk eens even in het CARCOLS bestand (path: GTA Vice City\data\carcols). Daar staan alle kleuren van de auto's in GTA VC onder elkaar. Even naar beneden scrollen tot je de lijst met auto's tegenkomt, de eerste is de Admiral. Voor de Admiral heb je als het goed is deze code: admiral, 37,37, 42,42, 53,53, 62,62, 7,7, 10,10, 11,11, 15,15 1,1 De admiral heeft telkens twee basiskleuren, één voor en één na de komma (bij de Admiral toevallig telkens dezelfde kleur). Elk nummer staat voor een kleur. Zo is 1 wit, dus het lijkt erop dat jouw code er ongeveer zo uit ziet: admiral, 1,1 Klopt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reffie2 Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Ik heb dat CARCOLS bestand bekeken. Het ziet er normaal uit. De code van Admiral is precies zoals bij jou. Bij de andere auto's komen ook andere kleuren voor. Ik heb geprobeerd bij verschillende auto's de witte kleuren weg te halen. Maar toen ik het ging spelen waren ze er nog steeds. Ik ga proberen om alle witte kleuren weg te halen. Of misschien hebben jullie nog een idee. Mijn geforce 2 is voor zover ik weet niet overclocked. Ik heb geen idee hoeveel mb hij heeft. Waar kan je dat zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.