js007 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ik heb net een nieuw spel gekocht splinter cell double agent maar ik zit nog met een vraag hoe moet je wapens van de vijand oppakken van de grond ( ps3) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ik heb net een nieuw spel gekocht splinter cell double agent maar ik zit nog met een vraag hoe moet je wapens van de vijand oppakken van de grond ( ps3) Voor zover ik weet is het nog nooit mogelijk geweest om in een Splinter Cell game wapens van vermoorde bewakers of andere vijanden zelf op te pakken. Per missie heb je een aantal (zelf te kiezen) wapens en gadgets tot je beschikking, die je vervolgens ook de gehele missie gebruikt. Je kunt dus niet afwijken door een alternatief wapen te gebruiken, helaas. Reageren
js007 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ik heb net een nieuw spel gekocht splinter cell double agent maar ik zit nog met een vraag hoe moet je wapens van de vijand oppakken van de grond ( ps3) Voor zover ik weet is het nog nooit mogelijk geweest om in een Splinter Cell game wapens van vermoorde bewakers of andere vijanden zelf op te pakken. Per missie heb je een aantal (zelf te kiezen) wapens en gadgets tot je beschikking, die je vervolgens ook de gehele missie gebruikt. Je kunt dus niet afwijken door een alternatief wapen te gebruiken, helaas. ok niet de ammo want ik zit aan de helft van de missie en ik heb maar 6 kogels niet meer Reageren
Draycott Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Zoals OP al zij dat kan je idd niet, ik zou zeggen zoveel mogelijk vijanden proberen voorbij te glippen of af te leiden met objecten die je vind op de grond je kan ze ook besluipen natuurlijk langs achter en ze dan een tick geven dat ze KO liggen. Niet degene waarmee je ze dood TBH Heb echt spijt dat ik dat spel heb gekocht tbh, was meteen uit 2 dagen op normal Mode; Ook al had ik daarvoor bijna nooit een ander splinter cell game gespeeld paar keer bij een maat vroeger op ps2 enzo en dat was het ik suckte erin Maar die ps3 versie was ik snel mee weg na eventjes gespeeld te hebben. Ben toen begonnen op easy om 100% stealth te halen in iedere lvl wat redelijk doenbaar was op enkele missies na dan ^^ vooral de laatste lvl haha. En daarna voor het iets moeilijker te maken op Hard ook prberen zoveel mogelijk 100% stealth te halen. Enkel zijn de guards hier meer op hun hoede dan en gaan ze je sneler horen als je te veel lawaai maakt etc. Waarom ik nog spijt heb dat ik dit gekocht heb, bijna Nobody speelt online en zeker niet voor de (co-op missies) die je kan doen heb er maar 3 kunnen doen van in het begin. Voor de rest moet je met 2 of meerdere personen zijn en aangezien ik niemand in vriendekring het spel heeft kan ik ze ook niet doen alhoewel het me toch leuk lijkt. Ben al eens op zoek gegaan op het net voor mensen met splinter cell op ps3 die ook opzoek waren naar mensen maar heb niets gevonden enkel voor xbox users /sigh Bewerkt: 3 april 2008 door Draycott Reageren
js007 Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Zoals OP al zij dat kan je idd niet, ik zou zeggen zoveel mogelijk vijanden proberen voorbij te glippen of af te leiden met objecten die je vind op de grond je kan ze ook besluipen natuurlijk langs achter en ze dan een tick geven dat ze KO liggen. Niet degene waarmee je ze dood TBH Heb echt spijt dat ik dat spel heb gekocht tbh, was meteen uit 2 dagen op normal Mode; Ook al had ik daarvoor bijna nooit een ander splinter cell game gespeeld paar keer bij een maat vroeger op ps2 enzo en dat was het ik suckte erin Maar die ps3 versie was ik snel mee weg na eventjes gespeeld te hebben. Ben toen begonnen op easy om 100% stealth te halen in iedere lvl wat redelijk doenbaar was op enkele missies na dan ^^ vooral de laatste lvl haha. En daarna voor het iets moeilijker te maken op Hard ook prberen zoveel mogelijk 100% stealth te halen. Enkel zijn de guards hier meer op hun hoede dan en gaan ze je sneler horen als je te veel lawaai maakt etc. Waarom ik nog spijt heb dat ik dit gekocht heb, bijna Nobody speelt online en zeker niet voor de (co-op missies) die je kan doen heb er maar 3 kunnen doen van in het begin. Voor de rest moet je met 2 of meerdere personen zijn en aangezien ik niemand in vriendekring het spel heeft kan ik ze ook niet doen alhoewel het me toch leuk lijkt. Ben al eens op zoek gegaan op het net voor mensen met splinter cell op ps3 die ook opzoek waren naar mensen maar heb niets gevonden enkel voor xbox users /sigh ik speel het online en het is heel tof Reageren
Draycott Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Zoals OP al zij dat kan je idd niet, ik zou zeggen zoveel mogelijk vijanden proberen voorbij te glippen of af te leiden met objecten die je vind op de grond je kan ze ook besluipen natuurlijk langs achter en ze dan een tick geven dat ze KO liggen. Niet degene waarmee je ze dood TBH Heb echt spijt dat ik dat spel heb gekocht tbh, was meteen uit 2 dagen op normal Mode; Ook al had ik daarvoor bijna nooit een ander splinter cell game gespeeld paar keer bij een maat vroeger op ps2 enzo en dat was het ik suckte erin Maar die ps3 versie was ik snel mee weg na eventjes gespeeld te hebben. Ben toen begonnen op easy om 100% stealth te halen in iedere lvl wat redelijk doenbaar was op enkele missies na dan ^^ vooral de laatste lvl haha. En daarna voor het iets moeilijker te maken op Hard ook prberen zoveel mogelijk 100% stealth te halen. Enkel zijn de guards hier meer op hun hoede dan en gaan ze je sneler horen als je te veel lawaai maakt etc. Waarom ik nog spijt heb dat ik dit gekocht heb, bijna Nobody speelt online en zeker niet voor de (co-op missies) die je kan doen heb er maar 3 kunnen doen van in het begin. Voor de rest moet je met 2 of meerdere personen zijn en aangezien ik niemand in vriendekring het spel heeft kan ik ze ook niet doen alhoewel het me toch leuk lijkt. Ben al eens op zoek gegaan op het net voor mensen met splinter cell op ps3 die ook opzoek waren naar mensen maar heb niets gevonden enkel voor xbox users /sigh ik speel het online en het is heel tof Ja maar daar valt niets op aan te merken vind ik ook leuk maar ik bedoel enkel die co-op missies die je kan doen waar je bijna niemand voor vind. Online is nice de bewegingen van je character etc de moves is sweet. Reageren
js007 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Zoals OP al zij dat kan je idd niet, ik zou zeggen zoveel mogelijk vijanden proberen voorbij te glippen of af te leiden met objecten die je vind op de grond je kan ze ook besluipen natuurlijk langs achter en ze dan een tick geven dat ze KO liggen. Niet degene waarmee je ze dood TBH Heb echt spijt dat ik dat spel heb gekocht tbh, was meteen uit 2 dagen op normal Mode; Ook al had ik daarvoor bijna nooit een ander splinter cell game gespeeld paar keer bij een maat vroeger op ps2 enzo en dat was het ik suckte erin Maar die ps3 versie was ik snel mee weg na eventjes gespeeld te hebben. Ben toen begonnen op easy om 100% stealth te halen in iedere lvl wat redelijk doenbaar was op enkele missies na dan ^^ vooral de laatste lvl haha. En daarna voor het iets moeilijker te maken op Hard ook prberen zoveel mogelijk 100% stealth te halen. Enkel zijn de guards hier meer op hun hoede dan en gaan ze je sneler horen als je te veel lawaai maakt etc. Waarom ik nog spijt heb dat ik dit gekocht heb, bijna Nobody speelt online en zeker niet voor de (co-op missies) die je kan doen heb er maar 3 kunnen doen van in het begin. Voor de rest moet je met 2 of meerdere personen zijn en aangezien ik niemand in vriendekring het spel heeft kan ik ze ook niet doen alhoewel het me toch leuk lijkt. Ben al eens op zoek gegaan op het net voor mensen met splinter cell op ps3 die ook opzoek waren naar mensen maar heb niets gevonden enkel voor xbox users /sigh ik speel het online en het is heel tof Ja maar daar valt niets op aan te merken vind ik ook leuk maar ik bedoel enkel die co-op missies die je kan doen waar je bijna niemand voor vind. Online is nice de bewegingen van je character etc de moves is sweet. er zit tochj geen co-op in wel online maar dat is toch geen co-op Reageren
Draycott Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Jawel die co-op challenges. Die je moet doen ook zo terminals hacken etc soms moet je 2 bestandenh overbrengen of meer; Maar die zijn meestal te samen met 2-4 players tegen bots etc Je kan ook je vrienden erbij uitnodigen, maar zolang er niemand in de lobby erbij komt moet je ze alleen doen en dat gaat haast bijna niet tegen 3 bots. (heb enkel de eerste 3 solo kunnen doen) En hoe verder je geraakt hoe moeilijker de bots worden en de opdrachten. Reageren
js007 Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Jawel die co-op challenges. Die je moet doen ook zo terminals hacken etc soms moet je 2 bestandenh overbrengen of meer; Maar die zijn meestal te samen met 2-4 players tegen bots etc Je kan ook je vrienden erbij uitnodigen, maar zolang er niemand in de lobby erbij komt moet je ze alleen doen en dat gaat haast bijna niet tegen 3 bots. (heb enkel de eerste 3 solo kunnen doen) En hoe verder je geraakt hoe moeilijker de bots worden en de opdrachten. is dat die mode waar je goud brons en zilver kunt winnen Reageren
Draycott Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 is dat die mode waar je goud brons en zilver kunt winnen Zou goed kunnen heb het spel al een half jaar niet meer gespeeld zodus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.