randolph Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) hallo, als ik me server op start krijg ik dit [16:50] [sac] Auth servers are currently offline. k heb me poorten open en zo hij dee dhet eert ook gewoon mensen konder spelen en op een een of andere dag ik ga slapen pc deed ik dus uit smorgens weer aan en toen deed ie niks meer weet iemand mischien een op lossing hier voor ?? mvg randolph Bewerkt: 1 april 2008 door randolph Reageren
Ymosky Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Heej, De SAC is offline gehaald, Kzou in server.cfg AntiCheat op 0 zetten, of gewoon de hele regel verwijderen. Als ik het goed heb gaat heel SAC eruit. (als ik de engelse tekst op sa-mp.com goed begrepen heb...) Reageren
randolph Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 jha dat gaat er uit bedankt alleen helaas doet me server het nog nie hij deed het wel op een een of andere dag deed ie het nie meer hij staat wel in de lijst alleen als ik er in sta staat er dat de server uit is helaas mvg randolph Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.