Ottoman 47 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik heb effe Warrock geinstallerdt en dan getest, maar er staat dat ik een account aan moet maken, maar waar welke site? Als je dat weet kan je dat dan effe op deze TOPIC zetten, PB is ook goed OTTO >>> Door Froodooo: Topic verplaatst naar 'FPS & TPS'.<<< Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Ik heb effe Warrock geinstallerdt en dan getest, maar er staat dat ik een account aan moet maken, maar waar welke site? Als je dat weet kan je dat dan effe op deze TOPIC zetten, PB is ook goed OTTO Volgens mij zit je nu niet in het goeie topic met deze vraag, maargoed antwoord: Je moet je altijd eerst registreren bij online games, dit kun je op de officiële site doen: warrock.com. Links boven in kun je je inloggen daar onder staat een balkje met ''Register Now'' klik dit aan en volg de stappen, als dit gelukt is kun je je gewoon inloggen en het spel spelen Succes! Bewerkt: 2 april 2008 door Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.