D-stroy-All Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 5.0 doet het trouwens ook niet omdat ik geen ip adres had kunne vinden ofzo maar het gaat nu om de oude en daar staat als ik connect: " disconnected : connection timed out delay= 5 seconds " en dan zegt ie het weer wat gebeurt er Reageren
Otis B Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 ja, ik heb dat ook bij mij is het 10 seconds Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ik heb dat probleem ook. Het gebeurt meestal onder het spelen zelf En als het in beeld komt kan ik het ook niet weg krijgen. Dan moet ik alles opnieuw beginnen. <_< Best wel iritant Reageren
D-stroy-All Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 nee bij mij net voor de spel dus ik heb nog niet kunnen spelen. :angry: Reageren
Furi0uz Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Kan komen omdat je internet een seconde weg valt oid, af en toe ook omdat je op een server zit waar je een onwijs hoge ping hebt, of vaak gewoon omdat je op een server zit die op iemand's 'thuispc' gehost wordt... Probeer altijd 100mbit servers uit te kiezen... Mocht je een server willen zoeken, in je client staat een knop met 'Servers' daarlangs kun je zoeken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.