Metiz Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hey ik heb overlaatst een Ipod Touch gekocht vn 32 Gb maar mn vraag is waar kan ik video's vinden met een goeie beeldkwaliteit en welke converter kan ik er best voor gebruiken want ik had filmpjes van youtube geconverteerd maar de beeldkwaliteit is echt slecht .. Dank juhhh Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Volgens mij valt dit onder de Warez-Wet (klinkt best goed ) Reageren
mixie100 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Volgens mij valt dit onder de Warez-Wet (klinkt best goed ) Niet als je de filmpjes download via Itunes. dus mijn idee download het via Itunes. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Zijn gedownloade filmpjes van youtube dan warez? Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Dit topic hoort thuis in software denk ik.. En hij vraagt naar een goede converter, dat lijkt me niet illegaal.. Zelf gebruik ik het gratis, goedwerkende programma SUPER. (het is wel even zoeken op de site voor een downloadlink) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.