Bossinkje Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Heeey!! Ik was vanmiddag Vice City aan het spelen. Ik ging naar de options,daar waar je je skin kan veranderen. Daar had ik dus niks staan,dus ging ik maar weer verder spelen. Toen het menu weg was,was Tommmy helemaal wit!! Hoe kan dat??/ Een screen : http://img84.imageshack.us/img84/6669/vicecietiexc0.png En dit is GEEN 1 april-grap!!!! Bewerkt: 1 april 2008 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Dat is vreemd... Ik had dat een keer maar dat had ik zelf gedaan... misschien heb je per ongeluk toch iets veranderd daar of je zit ons in de maling te nemen... Mogen we ook een screen van options-->skins onder het spelen van VC? Bewerkt: 1 april 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Nee,ik zit jullie echt niet in de maling te nemen! Bij mij staan er geen bestanden, Niks Nopes Nada! Dus hoe kan ik daar dan iets veranderd hebben?? En hoe kan ik het weer normaal krijgen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Waarschijnlijk is je player.txd bestandje beschadigd of niet goed meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Misschien heeft iemand die voor je... je kunt hem in een topic aanvragen maar ik weet niet meer welke... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Het hoeft niet meer.. Ik startte Vice City net even op,en Tommy was weer gewoon Dit topic mag van mij op slot Bewerkt: 1 april 2008 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Om slotje vragen mag niet van moderators... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Om slotje vragen mag niet van moderators... Tenzij de topicmaker het zelf wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 laat maar open voor als meer mensen een witte tommy hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Ik dacht altijd dat moderators mochten weten of er een slotje op kwam of niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Oke.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.