stargate_4ever Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik heb al verschillende topics gezien over de Red Zone, maar ik weet nog steeds niet hoe ik voorbij de Red Zone moet komen. Ik kom telkens in de Red Zone vast te zitten. Ik wou naar de doherty garage toe, en kan ik daar ook komen? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dan moet je er omheen vliegen, Dus langs de red zone heen Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Een vraag... Wat is de "Red Zone" eigenlijk? Reageren
Basssss Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Een vraag...Wat is de "Red Zone" eigenlijk? Kijk hier even, daar staat alles. Reageren
stargate_4ever Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Dan moet je er omheen vliegen, Dus langs de red zone heen Hoe kan ik er omheen vliegen:S? er is toch geen opening waar je er langs kan ofzo? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik vlieg er altijd gewoon doorheen (vraag me niet waarom, maar het lukt). De Doherty Garage ligt toch laag, dus het maakt niet uit of je naar beneden getrokken wordt. Dan is er nog een optie: teleporteren. Daarvoor moet je deze trainer downloaden. Je kunt er d.m.v. de coöirdinaten in te typen ergens naar teleporteren. Ga eerst naar de warehouse marker, en dan gebruik je de volgende coördinaten om naar de Doherty Garage te komen: X = -172,002 Y = 6,990 Z = 28,835 Let op minnetjes en komma's. Reageren
stargate_4ever Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 oke bedankt ik zal nog ff proberen om er te komen maar kan helaas geen teleport gebruiken heb het namelijk op de ps2 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Er is vast wel èrgens een opening waar je langs de Red Zone komt.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Kijk eens naar dit kaartje: http://nl.wikigta.org/wiki/Hemel_A_%28GTA_San_Andreas%29 Als je goed kijkt zie je dat als je de Red Zones over de map van Sa schuift, ze precies vallen over plekken waar water zijn. De Red Zones wijken af omdat ze Gym georiënteerd zijn. En aangezien San Andreas een eilandengroep is, is het onmogelijk om vanuit de gym naar de doherty garage te vliegen zonder een red zone door te gaan. Je kan er gewoon doorheen als je maar laag vliegt, als je hoog vliegt wordt de jetpack tijdelijk onbruikbaar en zak je naar beneden. Als je weer laag genoeg bent kun je weer verder vliegen. Dit maakt helemaal niets uit want de Doherty Garage ligt gewoon laag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.