Bradley H. Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 in de titel staat al wat ik wil bereiken, ik heb afgelopen weeg iets gedaan, maar toen kwam heel VC onder de troep te liggen omdat... "?" Maargoed, ik wil het nu goed doen dus van daar... Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Je doet dit op dezelfde manier als zelfgemaakt objecten in VC zetten (tutorial op mijn site) Alleen verzamel je nu de bestanden uit GTA3 - .DFF uit de GTA3.img - .TXD uit de TXD.img - .COL uit de desbetreffende .colfile Veel suc6 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Je doet dit op dezelfde manier als zelfgemaakt objecten in VC zetten (tutorial op mijn site)Alleen verzamel je nu de bestanden uit GTA3 - .DFF uit de GTA3.img - .TXD uit de TXD.img - .COL uit de desbetreffende .colfile Veel suc6 okeey, maar hoe weet ik de DFF files te vinden ? Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Je doet dit op dezelfde manier als zelfgemaakt objecten in VC zetten (tutorial op mijn site)Alleen verzamel je nu de bestanden uit GTA3 - .DFF uit de GTA3.img - .TXD uit de TXD.img - .COL uit de desbetreffende .colfile Veel suc6 okeey, maar hoe weet ik de DFF files te vinden ? Die kan je vinden door bij de m00mapper op IMG archive te drukken (je moet natuurlijk wel GTAIII openen met de m00mapper), daar staan alle dff's en txd's. Druk dan op export. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.