gamerken92 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Ik ben net begonnen met de missie import garage maar, ik vind de Blista Compact niet .. Ik heb al overal rondgekeken, maar vind hem echt niet Weet er iemand waar ik die auto kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 De Blista Compact heeft geen vaste plaats volgens mij dus je moet een beetje op straat gaan lopen tot je hem tegenkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Richard_Alfring Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 De Blita Compact staat op het vliegveld van San Fiero al je het niet kunt vinden moet je maar even deze 2 links proberen. http://nl.wikigta.org/wiki/LocationBlistaC..._San_Andreas%29 en http://nl.wikigta.org/wiki/Blista_Compact_..._San_Andreas%29 hoop dat ik je hiermee geholpen heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Dat denk ik niet want dit gaat over VC en niet over SA... Op wikigta staat precies hetzelfde... er is geen vindplaats voor de Blista Compact... Veel succes met zoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerken92 Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Heb hem gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Mooi, dan hebben we je goed geholpen, anders was je misschien nog op internet aan het zoeken voor een vind plaats Bewerkt: 2 april 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 goed gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.