Basssss Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Is er een mod waarmee je de cheatmeter weer op 0 kan zetten? Ik had namelijk besloten opnieuw te beginnen en geen cheats te gebruiken, maar nu heb ik een paar missies gedaan en alle 100 tags gezocht maar als ik dan opsla staat er iets van cheats gebruikt, en in stats staat bij Times Cheat 1. Maar kan me niet herrinneren dat ik had gecheat... :S Dus is er een mod om deze weer op 0 te zetten? Reageren
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Al op google gekeken? daarmee kun je er veel me vinden... overigens denk ik niet dat er een mod voor is Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Je moet crazy trainer 151+ downloaden. Reageren
joppie Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Crazy Trainer 151+ 'Dat' is nog 's makkelijk! een link erbij Bewerkt: 1 april 2008 door joppie Reageren
Basssss Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) En welke optie is het dan? Ik zie nergens iets staan van 'time cheat down' of iets dergelijk... Zie hem al, wel bedankt! Bewerkt: 1 april 2008 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.