Kloep Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Kan iemand mij de TXD-naam voor een tanker vertellen. Ik heb al gezocht op internet maar hij staat nergens. En in vehicles.IDE en handling.CFG kennen ze die hele auto niet. Kan iemand me helpen plz.....?? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Uhhhm kan je even iets duidelijker zijn? want ik snap het niet echt hopelijk kan iemand anders jou helpen Reageren
Kloep Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Elke auto in het spel heeft een TXD naam in het spel waarmee je kunt modden. Bij de tanker kan ik die naam nergens vinden. Het is namelijk ook niet gewoon Tanker ofzow. Weet iemand toevallig die naam of heeft iemand een link waar ik die naam kan opzoeken. Bedankt!! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik heb dat ding ooit eens opgezocht voor de vindplaatsen op WikiGTA en volgens mij heet hij "Patrol" in de broncodes enzo. Helemaal zeker weet ik dat evenwel niet en opzoeken kan nu even niet (zit op werk ) Reageren
Kloep Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) in het handling en vehicles bestand staat ook geen patrol. =[ Edit: en op wikigta ook niet. en in GTA3.IMG ook niet. Next Edit: Gevonden, Hij het Petrol, niet Patrol, maar tog bijna goed, Bedankt!! Bewerkt: 2 april 2008 door Kloep Reageren
hello123456 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 in het handling en vehicles bestand staat ook geen patrol. =[Edit: en op wikigta ook niet. en in GTA3.IMG ook niet. Next Edit: Gevonden, Hij het Petrol, niet Patrol, maar tog bijna goed, Bedankt!! Petrol = Engels voor benzine Benzine zit in een tanker, dus op zich zit er nog een logica achter de naam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.