Tsirapo Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 heb net de trailer van The Job gezien maar zijn die filmpjes al uit? ik heb in de search engine gezocht achter Job maar hij kwam met nix uit Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Kijk in dit topic voor meer informatie over The Job. PM de leader (Rivel) voor nog meer info. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Kijk in dit topic voor meer informatie over The Job. PM de leader (Rivel) voor nog meer info. Zeer veel dank voor deze info ik hoop dat ze er wat van maken want de trailer was al even aantrekkelijk als de 2de trailer van Gta IV Reageren
Rivel Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hallo, Ik, leider van TJ, kan enkel met spijt melden dat het project niet meer doorgaat. Wegens enkele restarts die toch nog faalden kunnen we er niets van maken. Misschien in de toekomst dat er nog wat gaat gebeuren, ik wil zeker een restart organiseren maar dan zijn er mensen en tijd nodig. En die twee factoren onbtreken maar hou het topic in de gaten we gaan misschien nog wel door hiermee! Mvg Rivel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.