Ghost_Rider Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Als iedereen z'n schoenen post, post ik ook de mijne. Mijn witte Air Max: Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 zwarte schoenen van leer met rode vlammen heb ik aan zijn aangepaste schoenen, dus nergens te verkrijgen! heb de vlammen zelf getekend en zijn voor mij alleen gemaakt bij de schoenmaker Reageren
Spark Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb Zwarte allstars, van die Vans Gympen, Die wit-met-goude Jack & Jones schoenen, en zandkleurige Asics. En nog meer, maar die zijn allemaal verkracht Reageren
IVaddict Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Nike airmax 90, groene kleur met soort beche onderkant beetje legerachtig. Helaas geen plaatje kunnen vinden en had geen zin om foto te maken IVaddict Reageren
Disturbed Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 I'm walking on the street with my Nikes on Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ze zullen heus wel lekker zitten, die Nike Airmax maar ik vind ze fucking lelijk Ik heb zelf Quick Typhoon SP schoenen die helemaal van zwart leer zijn. Lekker schoenen, maar voor de zomer ga ik andere schoenen kopen. Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Mijn Adidas Cope Schoenen, alleen bij Foot Locker verkrijgbaar : JelleVD Bewerkt: 6 mei 2008 door jellevd Reageren
GICE Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Het zijn als ik mij niet vergis Nike Air max 90 Home grown. (90 niet zeker) Maar dan met het eigen design van Winne. Ik weet niet waar hij ze vandaan heeft, maar nu kan je in ieder geval meer informatie zoeken over de schoenen zelf (met of zonder winne's design). kerol wtf bal jij nou. jij hebt echt geen verstand ervan is te merken aan je post. ten eerste is het een air force 1 en geen AM 90 dit zijn air max 90 homegrowns Winne heeft gewoon gecustomisede Air Force 1 aan, die zijn niet verkrijgbaar in de winkel Bewerkt: 11 mei 2008 door GICE Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Deze schoenen loop ik sinds een paar weekjes op: KLIK! Van Le Coq zoals je misschien kunt zien. Ze lopen erg lekker Reageren
Timske Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) De titel zegt het al, ik trap maar af Somige mensen vinden het neger schoenen maar dat zijn het niet Owja, geen afbeeldingen quoten! Bewerkt: 24 juli 2008 door Timske Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Het wordt steeds gekker Maar sorry, ik heb geen foto van mijn schoenen. Misschien komt er nog een foto Reageren
mathi Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 le coq sportif rules enkel zit ik bijna door mijn zolen en kon ik geen foto vinden die toegelaten werd door de site... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.