.Senne Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 deze G-stars, maar dan compleet in het zwart (buiten de zool) deze asics, maar met de strepen in wit ipv blauw en ook nog nikes waar ik geen afbeeldingen van kan vinden en ook nog deze, zwart met wit en ook nog in het wit met blauw, maar die heb ik al drie maand. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik kan geen plaatje vinden, maar ik heb Witte le coc sportif's Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik draag enkel skaterschoenen Ik heb: Witte Etnies Zwarte Etnies Zwarte Globes Witte Globes Zwarte Quiksilvers Jaja,enkel de merken die de pro's gebruiken Maar volgens mij is hier al een topic over in luxuries.... Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Orgineel, maar had je dit niet beter onder Luxuries kunnen plaatsen? Reageren
DdJDean Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Bestaat al, de zoekfunctie doet wonderen ! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...amp;hl=schoenen Reageren
thug Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 fallen shoes pro model van chris cole . Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Bestaat al, de zoekfunctie doet wonderen !http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...amp;hl=schoenen En soms krijg je met die wonder zoekfunctie allemaal topics waarvan niet eens 1 woord in de titel staat. Tja zo is het leven nu eenmaal. Reageren
Timske Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Mooie schoenen Ow ik wist niet dat er topic was.. Dacht ik keer slim idee te hebben Maar anders moet je ook btw bumpen he Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Mooie schoenen Ow ik wist niet dat er topic was.. Dacht ik keer slim idee te hebben Maar anders moet je ook btw bumpen he Beter een topic bumpen dan een dubbel topic maken, want nu hebben de moderators er ook weer werk aan. Reageren
raymono Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Heey. Dit zijn me 2 paar schoenen. Dit zijn me K-Swiss En dit me Nikes Later Ojaa en sorry voor die slechte kwaliteit want ik had net even snel met me webcam genomen Bewerkt: 24 juli 2008 door raymono Reageren
Daan007 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Op dit moment draag ik afgetrapte sneekers van Jack and Jones. Maar ik ga binnenkort deze importeren! Reageren
tjoef Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Op dit moment draag ik afgetrapte sneekers van Jack and Jones. Maar ik ga binnenkort deze importeren! Vet!!!!! Ik heb momenteel deze Daarvoor had ik deze: Maar die zijn nu een beetje versleten, jammer genoeg Reageren
Fuffie Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Op dit moment draag ik afgetrapte sneekers van Jack and Jones. Maar ik ga binnenkort deze importeren! Vet!!!!! Ik heb momenteel deze Daarvoor had ik deze: Maar die zijn nu een beetje versleten, jammer genoeg Ik heb soorten Skateshoenen, hiernaa ga ik andere halen want ik word gek van deze @ Vage schoenen hierboven Reageren
Eli R Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb deze schoenen als laatst gekocht: Ik heb ook bruin leren K-Swiss sneakers en nog een paar checkered vans. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.