gamemcgeek Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) heey op GTAGames.nl staat een nieuw filmpje over een beroemd iemand in liberty city Nieuwsbericht: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=71571 Hoge resolutie filmpje in galerij: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2873 Bewerkt: 2 april 2008 door Joriz Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik word een beetje moe van die filmpjes en screenshots. Geef het spel nou maar. Reageren
oostzaan Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Leuk filmpje Ze weten ons wel in spanning te houden. Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Waow, gaaf filmpje. Ze laten ons steeds meer horen Als dit allemaal nog maar 30 % is... Wat val ons die andere 70 % dan nog te wachten Er word steeds meer bekend gemaakt. Swiggers Reageren
profile Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Je kan hier naar het filmpje kijken.Patrick W was zo lief om het in een Topic te plaatsen. Mijn mening is dat het weer een vet filmpje is.Die beroemdheid Jeremy st.Ives is volgens mij de Madd Dogg uit gta IV. En check op 00:19 seconden,daar staat een Ferrari Spider.En aan het begin zie je staan "give me liberty".Als ik mij niet vergis is dit de naam van de allereerste missie uit gta III.Voor de eerste keer word er aan het einde iets gezecht.Zoals dat bij gta Sanandreas ook altijd het geval was.Voor de eerste keer krijg je ook te zien hoe het echte leven voor het gewone volk is.En is er een opsomming naar alles wat je kan doen.Dus R* heeft goed zijn best gedaan.(En gamestop ook ) Reageren
joppie Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Vet stoer filmpje! lekker dronken worden Reageren
sanfuck Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 kunnen jullie wat meer details van het filmpje vertellen kan hem namelijk niet zien om dat ik op mijn werk zit Reageren
profile Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) kunnen jullie wat meer details van het filmpje vertellen kan hem namelijk niet zien om dat ik op mijn werk zit Ik heb 2 posts hiervoor al wat gezecht. Ik post ook ff screens,ga ze ff maken Ziezo De Ferrari waarover ik heb daarnet al had. De skyline van LC (in de regen) Een boot vanuit een toeristachtige verrekijker. Jeremy St. Ives (een popster die aan Madd Dogg doet denken.) Ziezo..... EDIT:@hieronder : Heb maar snel een print screen gemaakt hoor. Bewerkt: 2 april 2008 door profile Reageren
sanfuck Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 kunnen jullie wat meer details van het filmpje vertellen kan hem namelijk niet zien om dat ik op mijn werk zit Ik heb 2 posts hiervoor al wat gezecht. Ik post ook ff screens.Ga ze ff maken. Post ze zo snel mogelijk Ik wacht in spanning af alvast bedankt voor de moeite Reageren
L-Yah Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Je kan hier naar het filmpje kijken.Patrick W was zo lief om het in een Topic te plaatsen. Mijn mening is dat het weer een vet filmpje is.Die beroemdheid Jeremy st.Ives is volgens mij de Madd Dogg uit gta IV. En check op 00:19 seconden,daar staat een Ferrari Spider.En aan het begin zie je staan \"give me liberty\".Als ik mij niet vergis is dit de naam van de allereerste missie uit gta III.Voor de eerste keer word er aan het einde iets gezecht.Zoals dat bij gta Sanandreas ook altijd het geval was.Voor de eerste keer krijg je ook te zien hoe het echte leven voor het gewone volk is.En is er een opsomming naar alles wat je kan doen.Dus R* heeft goed zijn best gedaan.(En gamestop ook ) Volgens mij is het die sport wagen uit de laatste trailer, ziet er van voor uit als een Ferrari of Lamborhhini en achter Pagani Zonda (met uitlaten in het midden). Het stukje waarin hij dronken is vind ik het vetst! Dan zie je ook goed hou de euphoria engine werkt. Bewerkt: 2 april 2008 door L-Yah Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 De lijk kan drijven op het water. Je kunt bekijken met verrekijker. Er zijn zwervers aanwezig. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Zeker vet die oma met die molotov coctail Reageren
profile Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Zeker vet die oma met die molotov coctail Dat had je in Sanandreas toch ook al.Oma's in lowriders e.a. Reageren
Dj Venom Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik hoop alleen dat er snel een HD filmpje van uitkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.