profile Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik hoop alleen dat er snel een HD filmpje van uitkomt. Men zal deze trailer wel vlug op de site van R* of GTA IV zetten.En anders zou ik eens Gamestop checken. Zei hebben allemaal iets temaken met dit filmpje. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 auto ongeluk ft voetganger 0.23 Reageren
Jack-IV Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik heb een paar intressante screencaps gemaakt, jammer van de slechte kwaliteit: Overzicht van de stad & leuke gebouwen. Cluckin' Bell is terug. Plattegrond van Liberty City in de achtergrond? Ook ferrari's in Gta IV? Man ziet vanuit verrekijker een boot die door een helikopter wordt neergehaald. Wilde politie-achtervolging, de schade aan de politiewagens ziet er goed uit. Een gijzeling, waarschijnlijk een cutscène. Mooie ontploffing. Tot slot nog enkele intressante screencaps bijeen: Reageren
Adren4Line Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Zeker vet die oma met die molotov coctail Dat had je in Sanandreas toch ook al.Oma's in lowriders e.a. Ja maar ik dacht dat R* het zo realistisch mogelijk wilde maken. Dus ik dacht dat het er miss niet meer in voorkwam. Maar gelukkig wel Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Echt enorm professioneel bijvoorbeeld bij die 'Lamborghini Murciélago' Hoe die auto word gesteeld. Echt enorm professioneel gemaakt. En dan nog iets: Die oma met een Molov Cocktail. Rockstar Games maakt er toch nog wel een beetje humor in Echt net zoals die andere filmpje's is dit weer een topper Reageren
js007 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 er zijn vleugeldeuren aan de auto's Reageren
samin00 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Waow, gaaf filmpje. Ze laten ons steeds meer horen Als dit allemaal nog maar 30 % is... Wat val ons die andere 70 % dan nog te wachten Er word steeds meer bekend gemaakt. Swiggers huh wat bedoel je met 30% ?? Reageren
-IV- Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ziet er echt geweldig uit! Weeral zo'n perfect typerend Rockstar filmpje. Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Waow, gaaf filmpje. Ze laten ons steeds meer horen Als dit allemaal nog maar 30 % is... Wat val ons die andere 70 % dan nog te wachten Er word steeds meer bekend gemaakt. Swiggers huh wat bedoel je met 30% ?? Rockstar Games wou van GTA IV maar 30 % bekend maken. Nou? Als dit al 30 % is. Wat staat ons die andere 70 % dan nog wel niet te wachten. Reageren
samin00 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Waow, gaaf filmpje. Ze laten ons steeds meer horen Als dit allemaal nog maar 30 % is... Wat val ons die andere 70 % dan nog te wachten Er word steeds meer bekend gemaakt. Swiggers huh wat bedoel je met 30% ?? Rockstar Games wou van GTA IV maar 30 % bekend maken. Nou? Als dit al 30 % is. Wat staat ons die andere 70 % dan nog wel niet te wachten. van wat wouden ze 30% bekend maken? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik denk dat al meer dan 30%. Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Waow, gaaf filmpje. Ze laten ons steeds meer horen Als dit allemaal nog maar 30 % is... Wat val ons die andere 70 % dan nog te wachten Er word steeds meer bekend gemaakt. Swiggers huh wat bedoel je met 30% ?? Rockstar Games wou van GTA IV maar 30 % bekend maken. Nou? Als dit al 30 % is. Wat staat ons die andere 70 % dan nog wel niet te wachten. van wat wouden ze 30% bekend maken? Begrijp je dit nou echt niet? Of maak je een grapje? Rockstar Games wou van GTA IV 30 % bekend maken. De rest ( 70 % ) van het spel moet je zelf ontdekken. Snap je het nu ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik denk dat al meer dan 30%.Nou dat denk ik niet. Rockstar Games zou dit keer aan zijn woord houden. ( 30 % dus ) Bij GTA San Andreas maakten ze bijna alles al bekend Toen wist je al erg veel dingen, en was het niet leuk meer. Ik denk dat ze toen al wel 65 % bekend hadden gemaakt. Rockstar Games kreeg hierdoor ook erg veel 'negatieve' mailtjes. Dit keer zouden ze aan hun woord houden. En ik denk dat ze dat ook wel zeker doen. Swiggers Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Maar veel dingen zijn ontdekken door de mensen dus 30-35%. Reageren
-IV- Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Wat maakt het trouwens uit hoeveel % we al hebben gezien van GTA IV? Binnen een paar weken ligt het spel in de winkel! Het gaat hier wel over het filmpje.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.