Jump to content

nieuw filmpje

Recommended Posts

Geplaatst:

30% kan natuurlijk in vele opzichten. 30% van het verhaal acht ik niet mogelijk. Maar zo rekenen ze daarbij gewoon ook opties de je in het spel hebt. Zoals klimmen. Bij de andere 70% procent zitten bijvoorbeeld nog niet vertoonde extra's een groot deel van de stad en de verhaalijn in het geheel.

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Swiggers

5

• profile

4

• studio dewolf

3

• Adren4Line

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik vind het vooral grappig hoe hij achterover valt toen hij dronken was! :bonk:

En let op die geluiden terwijl hij valt. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind het vooral grappig hoe hij achterover valt toen hij dronken was! :bonk:

En let op die geluiden terwijl hij valt. :tu:

Whaha jah, zag er echt droog uit :puh:

Weerseffecten zijn ook echt geweldig

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Het weer ziet er veel realistischer uit en je ziet dat dit een echte levende wereld is waar iedereen zijn ding doet.

Geplaatst:

Dit filmpje vind ik niet zo mooi, Alleen maar gepraat en een beetje actie, Maar die oma met de molotov coctail dat is wel een vet stukje :7

Geplaatst:
Waow, gaaf filmpje. Ze laten ons steeds meer horen ^_^

Als dit allemaal nog maar 30 % is... Wat val ons die andere 70 % dan nog te wachten :Y

Er word steeds meer bekend gemaakt.

Swiggers :cya:

inderdaad dat word maar jammer dan want hoe bekender hoe rapper de exemplaren verkocht geraken op de release.zoals zoveel jaren geleden ik 3weken moest wachten op gt sa :-( dat wil ik niet weer tegen komn weten jullie ofdat zo zal zijn :?

Geplaatst:
Ik denk dat al meer dan 30%.
Nou dat denk ik niet. Rockstar Games zou dit keer aan zijn woord houden. ( 30 % dus )

Bij GTA San Andreas maakten ze bijna alles al bekend :duh: Toen wist je al erg veel dingen, en was het niet leuk meer. Ik denk dat ze toen al wel 65 % bekend hadden gemaakt. Rockstar Games kreeg hierdoor ook erg veel 'negatieve' mailtjes. Dit keer zouden ze aan hun woord houden. En ik denk dat ze dat ook wel zeker doen. ^_^

Swiggers :cya:

als dat zo is dan zijn er heel veel mogelijkheden dankje wel weehaa ik kan niet meer waaaaaaacccchhhhteeeen :eten::eten::eten::eten:

Geplaatst:

Echt vet filmpje ^_^

er staan zkrs nieuwe dingen in en ze laten zien hoe het eruit ziet

als je dronken bent.

het enige mindere vindt ik het grafische van het filmpje.

de laatste trailer was een stuk beter dan dit filmpje, vind ik eigenlijk

een beetje raar

MAAR ja het is nog altijd een top Filmpje _O_

GTA 4 FOR THE WINNN _O_

Geplaatst:
waarom staat er op youtube als je dit filmpje bekijkt dat hij acht maanden geleden gepost is.

dit is denk ik wanneer de persoon zich heeft aangemeld bij youtube. het filmpje is er pas vandaag

Geplaatst:

ik weet niet of het meteen een EE is, maar als je het stukje krijgt dat die beroemde man door zo'n verrekijker wilt kijken dan ziet die verrekijker eruit als een hoofd. je moet het zelf effe zien.

Geplaatst:
ik weet niet of het meteen een EE is, maar als je het stukje krijgt dat die beroemde man door zo'n verrekijker wilt kijken dan ziet die verrekijker eruit als een hoofd. je moet het zelf effe zien.

Het ziet er uit als een gezichtje maar dat hoeft dan toch niet gelijk een EE te zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...