IV trailer Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 30% kan natuurlijk in vele opzichten. 30% van het verhaal acht ik niet mogelijk. Maar zo rekenen ze daarbij gewoon ook opties de je in het spel hebt. Zoals klimmen. Bij de andere 70% procent zitten bijvoorbeeld nog niet vertoonde extra's een groot deel van de stad en de verhaalijn in het geheel. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 mie want more mie want more mie want more of mie want gwn Gta IV xD Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Dit is het beste filmpje wat ik heb gezien van GTA IV! btr dan de trailers.. Kan niet wachten! Reageren
-IV- Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik vind het vooral grappig hoe hij achterover valt toen hij dronken was! En let op die geluiden terwijl hij valt. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Ik vind het vooral grappig hoe hij achterover valt toen hij dronken was! En let op die geluiden terwijl hij valt. Whaha jah, zag er echt droog uit Weerseffecten zijn ook echt geweldig Bewerkt: 2 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
pilot Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Het weer ziet er veel realistischer uit en je ziet dat dit een echte levende wereld is waar iedereen zijn ding doet. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Dit filmpje vind ik niet zo mooi, Alleen maar gepraat en een beetje actie, Maar die oma met de molotov coctail dat is wel een vet stukje Reageren
gtafreakje69 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Waow, gaaf filmpje. Ze laten ons steeds meer horen Als dit allemaal nog maar 30 % is... Wat val ons die andere 70 % dan nog te wachten Er word steeds meer bekend gemaakt. Swiggers inderdaad dat word maar jammer dan want hoe bekender hoe rapper de exemplaren verkocht geraken op de release.zoals zoveel jaren geleden ik 3weken moest wachten op gt sa dat wil ik niet weer tegen komn weten jullie ofdat zo zal zijn Reageren
gtafreakje69 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik denk dat al meer dan 30%.Nou dat denk ik niet. Rockstar Games zou dit keer aan zijn woord houden. ( 30 % dus ) Bij GTA San Andreas maakten ze bijna alles al bekend Toen wist je al erg veel dingen, en was het niet leuk meer. Ik denk dat ze toen al wel 65 % bekend hadden gemaakt. Rockstar Games kreeg hierdoor ook erg veel 'negatieve' mailtjes. Dit keer zouden ze aan hun woord houden. En ik denk dat ze dat ook wel zeker doen. Swiggers als dat zo is dan zijn er heel veel mogelijkheden dankje wel weehaa ik kan niet meer waaaaaaacccchhhhteeeen Reageren
bobsie132 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Echt vet filmpje er staan zkrs nieuwe dingen in en ze laten zien hoe het eruit ziet als je dronken bent. het enige mindere vindt ik het grafische van het filmpje. de laatste trailer was een stuk beter dan dit filmpje, vind ik eigenlijk een beetje raar MAAR ja het is nog altijd een top Filmpje GTA 4 FOR THE WINNN Reageren
steintje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 waarom staat er op youtube als je dit filmpje bekijkt dat hij acht maanden geleden gepost is. Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 waarom staat er op youtube als je dit filmpje bekijkt dat hij acht maanden geleden gepost is. dit is denk ik wanneer de persoon zich heeft aangemeld bij youtube. het filmpje is er pas vandaag Reageren
strandpop Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik weet niet of het meteen een EE is, maar als je het stukje krijgt dat die beroemde man door zo'n verrekijker wilt kijken dan ziet die verrekijker eruit als een hoofd. je moet het zelf effe zien. Reageren
Romal Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik weet niet of het meteen een EE is, maar als je het stukje krijgt dat die beroemde man door zo'n verrekijker wilt kijken dan ziet die verrekijker eruit als een hoofd. je moet het zelf effe zien. Het ziet er uit als een gezichtje maar dat hoeft dan toch niet gelijk een EE te zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.