Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Wat ik me afvraag in dat filmpje is dat je een bankoverval ziet. Zullen dit gwn acties zijn die soms kunnen gebeuren in GTA, dat je er bv gwn bij kan kijken hoe de politie hun inrekent (of dat je zelf meedoet )? Reageren
Iscariah Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik weet niet of het meteen een EE is, maar als je het stukje krijgt dat die beroemde man door zo'n verrekijker wilt kijken dan ziet die verrekijker eruit als een hoofd. je moet het zelf effe zien. Die verrekijkers zien er toch altijd uit als een gezicht? Komt door de kijkers, het zijn er 2 en toevallig is een gezicht ook rond met 2 kijkers erop. Reageren
Sprayboy Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik vind dit de vetste filmpje die ik ooit van mij leven hebt gezien( niet overdreven bedoelt hoor). Ik zag ook 1 stukje van dit filmpje dat er mensen in de stadsbus zaten die naar buiten keken die van de reis genoot in LC!! Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Leuk filmpje Ze weten ons wel in spanning te houden. Ja echt he. En dat moment waarop die gevechtshelikopter met zijn minugun op zo'n jacht shiet! Echt geweldig! Kan niet meer wachten! Groeten, Thegtaman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.