Drunkendonkey Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Onderwerp: C4D Soort design: Signature Size design: 500x150 mag kleiner Render: Ja, C4D naar eigen keuze Animatie: / Premade: / Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Ik post na jou, veel succes! Als het onderwerp nog een beetje onduidelijk is Pm me maar;) Gr, drunken Bij deze mijn sig om het wat duidelijker te maken! Bewerkt: 3 april 2008 door Drunkendonkey
Drunkendonkey Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Onderwerp: C4DSoort design: Signature Size design: 500x150 mag kleiner Render: Ja, C4D naar eigen keuze Animatie: / Premade: / Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Ik post na jou, veel succes! Als het onderwerp nog een beetje onduidelijk is Pm me maar;) Gr, drunken Bij deze mijn sig om het wat duidelijker te maken! Blijkbaar weet niemand wat het is of heeft niemand zin! bij deze trek ik deze uitdaging in. Gr, drunken
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Als je even uitlegt wat het dan precies is dan wil ik het wel aangaan
Drunkendonkey Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Als je even uitlegt wat het dan precies is dan wil ik het wel aangaan Oke cool Je moet C4D renders gebruiken. Die moet je neerzetten zoals je wilt met wat leuke effectjes erbij en klaar is kees! Er is ook een keer een SOTM over C4D geweest mischien kan je daar wat meer info vinden Gr, drunken Ps. leuk dat je het alsnog wilt doen
Drunkendonkey Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 UT als je nog meedoet PB me dan even, want het is alweer 2 dagen geleden dat je een reactie plaatste! Anders stop ik deze challenge na een week wachten zonder reacties! Gr, drunken
.Levi. Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Battle closed op aanvraag van Drunkendonkey.
Recommended Posts