Jump to content
PatrickW

Nieuwe GTAIV beelden in commercial.


In een samenwerkingsverband met Rockstar games heeft Gamestop een commercial gemaakt voor GTAIV, waarin ruim een minuut aan nieuw beeldmateriaal te zien is. "Jeremy St.Ives", een beroemdheid in Liberty City geeft je daarin een korte rondleiding langs de verschillende aspecten van het dagelijks leven in GTAIV.

Get the Flash Player to see this player.

Je kunt je mening hierover natuurlijk kwijt op ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zozo, dat ziet er weer goed uit.

Vooral de manier waarop de wagens door de straten scheurden trok mijn aandacht, dat ziet er gewoon heel goed uit.

Nog 27 dagen, en dan kunnen we van GTA IV genieten. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan niet wachten om eerst dronken te worden in gta 4, en dan buiten een bar in het wilde weg op mensen te gaan knallen, wat zou dat een feest zijn :eten:

Bewerkt: door L-Yah

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan het echt niet aan.. al die screen's, al die trailers, nu dit filmpje weer :puh: ik moet GTA IV hebben :eten:

wel raar dat dit nu uitkomst slechts 6 dagen na de 4e trailer.. Maar ik vind het besst :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow, prachtig filmpje! En uiteraard druipt de Rockstar humor er van af. 'And a fine cuisine': Één of andere smerige hotdogkraam. Of oma's met molotov cocktails en prachtige, rustgevende sfeerbeelden van auto's die winkelpuien eruit rijden. :D Nu maar hopen dat ie ook nog op de PC uitkomt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig!!

Het lijkt wel of het er in dit filmpje allemaal nog mooier uitziet dan in de trailers :puh:

Kan niet wachten!!!

Lekker trouwens dat ik in de week van de GTA4 release net school vakantie heb!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...