jeffreyaerox Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Op IGN staat een making off in het engels zijn er ook nederlandse sites die dat er op hebben staan of of dat nog gaat komen ?? Reageren
Dastard Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik denk van niet, maar er zal vast wel iemand het vertalen. Reageren
profile Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) De making of zit waarschijnlijk bij de special edition.Maar tot dan heeft er nog niemand recht om een Making of te publiceren.Daarom zou ik het raar vinden dat jij er een gevonden hebt.(verbeter me als ik fout ben ) Bewerkt: 2 april 2008 door profile Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Er heeft een making off op IGN gestaan en ook een in het blad EGDD ofzoiets, op IGN volgens mij een 11 telllend pagina lange. daarom vroeg ik me af of hij nog ergens vertaald werd omdat ik geen zin heb om het in het engels te lezen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ja want ik kan niet zo goed Engels want ik moet nog veel bijleren. Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Ja want ik kan niet zo goed Engels want ik moet nog veel bijleren.Ik moet ook nog veel bijleren hoor Je bent niet de enigste. Ik gebruik dus altijd de vertaal machines van Google. Kopieër het gedeelte wat jij vertaalt wilt hebben. En plak het in het typ gedeelte. Druk vervolgend op vertaal. En dan heb je de tekst in het Nederlands. Zo doe ik het altijd bij Engelse dingen. 'T is erg handig. Misschien ook iets voor de rerst van dit forum. ( Die geen Engels kunnen ) Omdat Babbelfish het niet zo goed doet. Heb ik een andere vertaalmachine gevonden. Klikkerdeklik Excus... Swiggers Bewerkt: 2 april 2008 door swiggers Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik ken die site van babelfish. Het is niet zo goed. Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ja want ik kan niet zo goed Engels want ik moet nog veel bijleren.Ik moet ook nog veel bijleren hoor Je bent niet de enigste. Ik gebruik dus altijd de vertaal machines van Google. Kopieër het gedeelte wat jij vertaalt wilt hebben. En plak het in het typ gedeelte. Druk vervolgend op vertaal. En dan heb je de tekst in het Nederlands. Zo doe ik het altijd bij Engelse dingen. 'T is erg handig. Misschien ook iets voor de rerst van dit forum. ( Die geen Engels kunnen ) Omdat 'Babbelfish' het niet zo goed doet. Heb ik een andere vertaalmachine gevonden. Klikkerdeklik Excus.. Swiggers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.