Jump to content

makingoff

jeffreyaerox

Recommended Posts

Geplaatst:

Op IGN staat een making off in het engels

zijn er ook nederlandse sites die dat er op hebben staan of of dat nog gaat komen

??

Geplaatst: (bewerkt)

De making of zit waarschijnlijk bij de special edition.Maar tot dan heeft er nog niemand recht om een Making of te publiceren.Daarom zou ik het raar vinden dat jij er een gevonden hebt.(verbeter me als ik fout ben :) )

Bewerkt: door profile
Geplaatst:

Er heeft een making off op IGN gestaan en ook een in het blad EGDD ofzoiets, op IGN volgens mij een 11 telllend pagina lange. daarom vroeg ik me af of hij nog ergens vertaald werd omdat ik geen zin heb om het in het engels te lezen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ja want ik kan niet zo goed Engels want ik moet nog veel bijleren.
Ik moet ook nog veel bijleren hoor :puh: Je bent niet de enigste.

Ik gebruik dus altijd de vertaal machines van Google.

Kopieër het gedeelte wat jij vertaalt wilt hebben. En plak het in het typ gedeelte. Druk vervolgend op vertaal. En dan heb je de tekst in het Nederlands.

Zo doe ik het altijd bij Engelse dingen. ;)

'T is erg handig. Misschien ook iets voor de rerst van dit forum. ( Die geen Engels kunnen ) :D

Omdat Babbelfish het niet zo goed doet. Heb ik een andere vertaalmachine gevonden.

Klikkerdeklik

Excus...

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:
Ja want ik kan niet zo goed Engels want ik moet nog veel bijleren.
Ik moet ook nog veel bijleren hoor :puh: Je bent niet de enigste.

Ik gebruik dus altijd de vertaal machines van Google.

Kopieër het gedeelte wat jij vertaalt wilt hebben. En plak het in het typ gedeelte. Druk vervolgend op vertaal. En dan heb je de tekst in het Nederlands.

Zo doe ik het altijd bij Engelse dingen. ;)

'T is erg handig. Misschien ook iets voor de rerst van dit forum. ( Die geen Engels kunnen ) :D

Omdat 'Babbelfish' het niet zo goed doet. Heb ik een andere vertaalmachine gevonden.

Klikkerdeklik

Excus..

Swiggers :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...