Jump to content

Discovery Channel

Recommended Posts

Geplaatst:

discoverychannelpq3.th.jpg

Discovery Channel is een Amerikaanse televisienetwerk dat populair-wetenschappelijke programma's uitzendt.

Discovery Channel is tevens hoofdsponsor van het wielerteam van Lance Armstrong

In dit topic kan je praten over alles wat met discovery channel te maken heeft.

Ikzelf kijk dagelijks naar discovery channel en dan kijk ik oa Mythbusters,Dirty Jobs,FBI Files en Survivorman.

Geplaatst:

ik had gisteren gekeken naar militairen die dat naar irak enzo gaan op patroille,en gevechten en al die dingen,maar ik heb discovery en enn og iets maar dat komt pas op om 9 uur na cartoon network!!!

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik kijk er ook altijd naar :D maar ik vind mega-builders ook wel mooi ^_^

Hmm, heb ik laatst nog gezien, een Ski hal in de Woestijn...

Geplaatst:

Ik kijk er soms naar, het is idd een leerzame programma. Ik vindt dat er intressante serie's bij zitten, zoals Braniac of American Choppers. :D

Geplaatst:

Ik kijk relatief vaak naar D.C.

-Orange County Choppers

-Mike Row Dirty Jobs

-Ultimate Survival

En heel soms Mythbusters, ligt eraan wat ze aan het doen zijn.

Geplaatst:

ultimate survival is fake, de man wordt achtervolgt door een cameracrew die hem buiten het zicht van de camera eten en drinken geeft.

en moet je deze filmpje bekijken. zogenaamd dat hij midden in de woestijn is terwijl het helemaal niet waar is:

nee, je kan beter survivorman kijken dat is een man die 7 dagen zonder cameracrew in de meest onherbergzame gebieden moet overleven.

Geplaatst:

discovery channel is inderdaad een informatieve televisiezender. ik kijk meestal naar american chopper, waarin de vetste motoren worden gebouwd ;) de meesten zullen het wel kennen ;) verder kijk ik vaak naar wheeler dealers en american hotrod. typische gave amerikaanse serie's dus ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kijk heel erg vaak Ultimate Survival. Powerpats waarom is dat filmpje nep dan ?:puh:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Ik kijk het af en toe, dan kijk ik How do they do it? , mythbusters , Dirty jobs en Ultimate Survival.

Geplaatst:

Ik kijk veel naar Discovery Channel .

Mijn favo programma's zijn Kings of Construction,Brainiac ,How It's Made, 5th Gear ,Ray Mears' World of Survival.

En Discovery Channel was sponsor van het wielerteam van Lance Armstrong de US Postal

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...