PowerPats Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Discovery Channel is een Amerikaanse televisienetwerk dat populair-wetenschappelijke programma's uitzendt. Discovery Channel is tevens hoofdsponsor van het wielerteam van Lance Armstrong In dit topic kan je praten over alles wat met discovery channel te maken heeft. Ikzelf kijk dagelijks naar discovery channel en dan kijk ik oa Mythbusters,Dirty Jobs,FBI Files en Survivorman. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik kijk soms. Best wel leuk ik kijk het alleen niet echt vaak. Maar this best leuk Reageren
GTAspirit Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik had gisteren gekeken naar militairen die dat naar irak enzo gaan op patroille,en gevechten en al die dingen,maar ik heb discovery en enn og iets maar dat komt pas op om 9 uur na cartoon network!!! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Bij mij is na 9 uur van cartoon network geographic national. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 je bedoelt waarschijnlijk national geographic Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ja omgekeerd met gele kader. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik kijk er ook altijd naar maar ik vind mega-builders ook wel mooi Reageren
Follow Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik kijk er ook altijd naar maar ik vind mega-builders ook wel mooi Hmm, heb ik laatst nog gezien, een Ski hal in de Woestijn... Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik kijk er soms naar, het is idd een leerzame programma. Ik vindt dat er intressante serie's bij zitten, zoals Braniac of American Choppers. Reageren
Berrus Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik kijk relatief vaak naar D.C. -Orange County Choppers -Mike Row Dirty Jobs -Ultimate Survival En heel soms Mythbusters, ligt eraan wat ze aan het doen zijn. Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ultimate survival is fake, de man wordt achtervolgt door een cameracrew die hem buiten het zicht van de camera eten en drinken geeft. en moet je deze filmpje bekijken. zogenaamd dat hij midden in de woestijn is terwijl het helemaal niet waar is: nee, je kan beter survivorman kijken dat is een man die 7 dagen zonder cameracrew in de meest onherbergzame gebieden moet overleven. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 discovery channel is inderdaad een informatieve televisiezender. ik kijk meestal naar american chopper, waarin de vetste motoren worden gebouwd de meesten zullen het wel kennen verder kijk ik vaak naar wheeler dealers en american hotrod. typische gave amerikaanse serie's dus Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ik kijk heel erg vaak Ultimate Survival. Powerpats waarom is dat filmpje nep dan ? Bewerkt: 28 april 2008 door swiggers Reageren
Indycar series Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik kijk het af en toe, dan kijk ik How do they do it? , mythbusters , Dirty jobs en Ultimate Survival. Reageren
The Wizard Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik kijk veel naar Discovery Channel . Mijn favo programma's zijn Kings of Construction,Brainiac ,How It's Made, 5th Gear ,Ray Mears' World of Survival. En Discovery Channel was sponsor van het wielerteam van Lance Armstrong de US Postal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.