GTA Monster Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Bij mij is na 9 uur van cartoon network geographic national. Heb jij ook Telenet? Ik heb Telenet, en jij? Vond TCM wel prettig (Niet echt..) Reageren
Carl-J Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik kijk altijd naar die survival programma die mensen lijden terwijl ik op de bank chips te eten Reageren
Forever GTA Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 als ik al iets kijk van leerzame dingen op tv zijn het wel discovery & national geographic, je leert er een heleboel van. Je kunt er zelf ook nog achter aan gaan en dingen maken zover het mogelijk is altijd leuk toch. Kijk zelf vaak naar de natuur & dieren en erg intressant is het leven en de ruimte, of hoe je bruggen, huizen en dergelijke dingen gemaakt worden. En mythbusters is erg leuk maar er is gewoon genoeg te zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.