Jump to content

gta IV

Recommended Posts

Geplaatst:

hee allemaal ik ben niet echt geweldig met ps maar ik vond dit een best leuk plaatje :Y hopelijk jullie ook(een beetje) t gaat over gta IV

gtaivyt8.jpg

rates en comments(tips ook!) zijn welkom

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt goed zien dat de achtergrond is gebrusht omdat de figuurtjes erin vaak voorkomen en ik vind dat de render niet goed is ingeblend... Ook vind ik de render wat wazig en dat vind ik niet mooi... De letters zijn een beetje te klein en er zitten vreemde witte pixels in de tekst... De border heeft naar mijn mening de verkeerde kleur en hij is te dik... Ook het IV logo vind ik op de verkeerde plek zitten net als de tekst eigelijks... mijn tip is dat je geen dingen over een render moet zetten zoals tekst en in dit geval ook het IV logo... Die paarse kleuren in de achtergrond vind ik meer horen bij GTA:VC maar zelf daar staat het vreemd bij... De achtergrond is te saai, er zit namelijk geen enkel effect in... Ook vind ik de render wat lelijk uitgeknipt, zie maar rechtsboven van de auto... Hier is de lijst met tuts, die ik je volgens mij al eerder heb gegeven... Ik vind dat je eerst een paar tuts moet volgen en dat je even meer moet trainen in plaats van oneindig veel sigs te sturen op het forum... wanneer je veel tuts hebt gedaan moet je sigs gaan maken want dan zul je hoge cijfers krijgen en dat is het leuke van showen, dat anderen jou'n creatie's mooi vinden...

Je cijfer... 4/10

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

1 kleine opmerking (want van het grafische heb ik geen verstand :puh:) Het is "Pie or die" (dus zonder de extra e achter or)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...