m55 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 ik heb gta vc deluxe en ik speelde het ik vond het wel cool maar ik savede het en nu heb ik geen mensen en autos meer op de weg hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 misschien een bug ga eens herladen of nog een keer saven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Sorry, maar wat is GTA Deluxe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m55 Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 ik heb het geprobeerd maar het lukt niet is er iemand die het zelfde heeft maar het wel kan fixen? ik moet nu steeds new game doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Sorry, maar wat is GTA Deluxe? GTA Deluxe is een mod voor Vice City die bijna alle auto´s en wapens vervangt. Ik vind persoonlijk de mod wat tegenvallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Okee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m55 Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 ik heb gta bttf geinstall leert maar nu heb ik nog steets gta deluxe en het wil niet weg met op nieuw installeren wat nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 ik heb gta bttf geinstall leert maar nu heb ik nog steets gta deluxe en het wil nietweg met op nieuw installeren wat nu? Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\' en verdwijder GTA Vice City. Ga nu naar 'Software', die je vind in het 'Configuratiescherm', en verwijder GTA Vice City daar ook. Nu instaleer Vice City opnieuw en zal je Vice City weer helemaal ''clean'' zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.