Jump to content

Wat heb ik allemaal nodig om te modden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey iedereen!

Ik wil graag wagens gaan modden in Grand Theft Auto: Vice City.

Welke programma's heb ik daar allemaal voor nodig??

En waar kan ik die downloaden??

Greettzz,Bossinkje

Geplaatst: (bewerkt)

Hier download je IMG-Tool, volgens mij is dat alles wat je nodig hebt. Natuurlijk ook de mods.

Bewerkt: door Kloep

Als je de IMG-Tool doet, Heb je ook WinRAR Nodig, Die kan je hier vinden.

Maar inderdaad, Met De SAMI(San Andreas Mod Installer) is het een stuk makkelijker, Maar pas op: SAMI geeft soms rare problemen en dan doet GTA SA Het soms niet meer, dus ik zou het doen met de IMG-Tool, Succes! :tu:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Toen ik het met SAMI deed reageerde mijn hele pc niet meer. Het is inderdaad wel een stuk makkelijker, maar daarna kan je niet meer spelen. Met IMG-Tool is het wel wat lastiger, maar als je dat een paar keer doet heb je dat hele programma onder de knie en is het net zo makkelijk als SAMI.

Ik had het over Vice City :duh:

En hoe werkt dit allemaal????

Ps: bedankt voor de links ;)

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Hoe dit allemaal werkt!? Daarvoor hebben we hier een Master Tutorial List; een database met allerlei tutorials over modden.

In principe heb je alleen de handleiding voor IMG Tool nodig, omdat deze tool met alle 3 de GTA's werkt en (naar mijn mening) het fijnste werkt. Je download een mod van een site als gtainside.com, extract het bestand (soms WinRar nodig, niet altijd), en zet de bestanden in (bij voertuigen) gta3.img. Lees dit gewoon even...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...