Zyklon Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Hallo, ik had me een tijdje geleden geregistreerd en niet meer echt gekeken maar ik dacht kom laat ik eens een tutorial maken. Dus hier is mijn eerste turorial ooit een Full sig Tutorial. http://i202.photobucket.com/albums/aa292/i...sigtutorial.gif Ik hoop dat jullie het wat vinden en veel fotoshop succes toegewenst Gegroet Zyklon PROBLEEM!!! als je op die link klikt is hij veel te smal? wat moet ik anders doen? Laat vooral resultaten zien Tot ik het heb opgelost dat je het goed op internet kunt zien hier ff een plaatje bijgevoegd! die werkt wel Bewerkt: 2 april 2008 door Zyklon Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Voor beginners als mij vind ik dit een matige tutorial. Bijv. - Hoe selecteer ik alle layers?- Waar zie ik Rechtsklik> Merge layers?Vanaf daar ben ik niet meer verder gekomen. En dat is behoorlijk triest.5.5/10Ciao Reageren
Zyklon Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Voor beginners als mij vind ik dit een matige tutorial. Bijv. - Hoe selecteer ik alle layers?- Waar zie ik Rechtsklik> Merge layers?Vanaf daar ben ik niet meer verder gekomen. En dat is behoorlijk triest.5.5/10Ciao ik snap dat je dingen nog moeilijk vind. maar als je in windows meerdere dingen wilt selecteren doe je dat toch ook doormiddel van ctrl klik of met shift? en ik neem aan dat de meeste mensen hier windows gebruiken en dat je dus ook weet dat je zo meerdere dingen selecteerd. Maar omdat je het zo aardig vraagt zal ik in mijn volgende tutorial het duidelijker uitleggen. En als je rechts klikt ergen op krijg je vaak verschillende opties te zien. Als je meerdere layers geselecteerd hebt en je doet rechtsklik dan krijg je dus ook opties te zien. Daar staat merge layerd dan ook bij. sorry voor de laate reactie ik hoop dat je er nog wat aan hebt Reageren
Miek Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 In ieder geval vind ik datr jeje best hebt gedaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.