Jump to content

GTA IV wel of niet op de ps3?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nog steeds van plan om een ps3 te gaan halen speciaal voor GTA IV, maar alleen zat ik net te denken ik heb ook nog een Action Replay Max voor de ps2 dus mijn vraag kan ik die Armax ook voor de ps3 gebruiken???

Zo nee kun je dan ook ergens een cheat programma voor de ps3 krijgen???

En welke en waar enzo??? :*D

En kun je daar ook de zelfde codes/cheats bij gebruiken als op de oud Armax?

En nog een vraag ik heb op wikigta gelezen dat er een verschil in kleur zit bij GTA IV op de ps3 en Xbox 360.

Kan iemand mij misschien vertellen wat dit precies voor verschil is en inhoud?

Alvast bedankt. _O_

Geplaatst:

Ik neem aan dat die Armax niet meer werkt op de PS3. De PS3 van 40GB, die immers alleen nog maar te verkrijgen is, is niet meer backward compatible dus dat betekent dat sowieso PS2 games niet meer zullen werken. Het kan zijn dat ik daarin fout zit, want daar heb ik namelijk niet heel veel verstand van. Wat betreft de kleuren daar kan ik heel duidelijk over zijn. Elke console heeft een beetje zijn eigen tint, maar tijdens het spelen merk je vrij weinig verschil. Wel als je ze naast elkaar legt. Zie alhier het verschil...

Geplaatst: (bewerkt)
Ik neem aan dat die Armax niet meer werkt op de PS3. De PS3 van 40GB, die immers alleen nog maar te verkrijgen is, is niet meer backward compatible dus dat betekent dat sowieso PS2 games niet meer zullen werken. Het kan zijn dat ik daarin fout zit, want daar heb ik namelijk niet heel veel verstand van. Wat betreft de kleuren daar kan ik heel duidelijk over zijn. Elke console heeft een beetje zijn eigen tint, maar tijdens het spelen merk je vrij weinig verschil. Wel als je ze naast elkaar legt. Zie alhier het verschil...

Dat filmpje is van 'Call of Duty 4' dat spel heb ik zelf ook voor de Playstation 3.

Ligt het nou aan mij? Of zie ik dat de PS3 versie ( In dat filmpje ) toch echt iets beter is ?

Ik wil graag reactie's hierop of ik de enige ben die daar over denkt. De Playstation 3 heeft in mijn ogen veel mooiere kleuren.

Ontopic GTA IV komt 100 % zeker op de PS3 uit. Over dat van die Armax heb ik niet zoveel verstand van. ;)

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zelf heb Call of Duty 4 op de PC en ik vind hem daar zelf nog het mooiste op. :puh:

Maar wat moet ik me daarbij voorstellen een wat warmere kleur op de ps3?

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:
Ik zelf heb Call of Duty 4 op de PC en ik vind hem daar zelf nog het mooiste op. :puh:

Maar wat moet ik me daarbij voorstellen een wat warmere kleur op de ps3?

Nou kijk maar naar dat filmpje :puh: dan zi eje dat de PS3 wat "warmere" kleuren heeft :puh:

Geplaatst:
Onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gewoont tuurlijk komt hij voor de PS3

klopt, eerste feit over gta 4 haast,

en gta4 zal toch wel op alle ps3 kunnen(40 en 60gb)?

en ps2 spellen kunnen niet meer op ps3?

zal balen zijn want heb nog ps2 met veel spellen

Geplaatst:

De meeste PS2 spellen doen het nog wel op de PS3, maar de meeste hebben dan nog wel hier en dara een foutje. ??hier<< vind je een lijst van PS2 spellen wat op de PS3 kunneb met erachter of ze geen problemen geven, kleine problemen, of veel problemen. ;)

Geplaatst:

De meeste PS2 spellen doen het nog wel op de PS3, maar de meeste hebben dan nog wel hier en dara een foutje. ??hier<< vind je een lijst van PS2 spellen wat op de PS3 kunneb met erachter of ze geen problemen geven, kleine problemen, of veel problemen. ;)

je kunt toch ps2 spellen spelen met een programmatje op de ps3 en de ps3 60gb kun je ook gewoon spelletjes spelen ps2

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid:

PS3 (60 GB) - Niet meer te koop: Hier is het mogelijk om de PS2 spellen die in de lijst (link in enkele posts hierboven) staan af te spelen. Armax werkt volgens mij niet en is volgens mij ook niet compatible met GTA: IV, tevens zitten er als standaard cheats in de game zelf.

PS3 (40 GB) - Overal te koop: Hier is het Niet mogelijk PS2 spellen op te spelen, ook niet via een een of ander programmatje. Logischerwijs wel alle PS3 titels.

Tevens is GTA:IV gewoon speelbaar op beide versies. Ik snap trouwens niet waarom dit niet zo zou zijn? Vreemde opmerking dus..

Geplaatst:
ik heb call of duty op de ps3 en dat ziet er inderdaad heel mooit uit.

Zeker!

Ik heb ook Call of Duty 4: Modern Warfare coor de playstation 3. En het is inderdaad heel mooi.

Groeten,

Thegtaman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...