raymono Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Hoi. ik heb iemand nodig die een singature voor me kan maken zet reactie als je er een voor me kan maken. alvast bedankt;) Type:leger. Stijl:tjaa gewoon en man met pistol bv bij leger. Grootte:maximale lengte. Afbeelding:mag je zelf kiezen als het maar een mooie is :P Tekst:Raymono Rand:optioneel. Kleuren:groen zwart verderest mag je zelf weten. Render (optioneel):mag je zelf weten Extra (optioneel):als het maar erbij past Bewerkt: 2 april 2008 door raymono Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Lees eens even de regels neem deze maar over en zet erin wat je wilt: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): EDIT@Hieronder: Kan niet, Ik maak er al een EDIT2@Hieronder: Klik maar Bewerkt: 2 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Voer eerst ff dit lijste in, dan kan ik er 1voor je maken Type: Stijl: Grootte: Afbeelding: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): EDIT@Hierboven: Nee hoor, ik was eerder met dat zeggen dan hé EDIT2@hiervoven: Wat is een zoekfunictie?? EDIT3@hierboven: Ja ik weet wel wat een zoekfunctie is maar niet wat een zoekfunictie is Bewerkt: 2 april 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Hoi.ik heb iemand nodig die een singature voor me kan maken zet reactie als je er een voor me kan maken. alvast bedankt;) Type:leger. Stijl:tjaa gewoon en man met pistol bv bij leger. Grootte:maximale lengte. Afbeelding:mag je zelf kiezen als het maar een mooie is :P Tekst:Raymono Rand:optioneel. Kleuren:groen zwart verderest mag je zelf weten. Render (optioneel):mag je zelf weten Extra (optioneel):als het maar erbij past Ik doe hem wel Klaar, als er nlog wat aan moet veranderen, zeg je het maar [IMG=http://img329.imageshack.us/img329/4335/mb40mm2nr8.jpg] Bewerkt: 2 april 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.